Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hei, jeg skal på en skikkelig heisatur i morgen, hvor vi starter i London, helgetur til Paris, før vi leier bil (her ble det beklageligvis ikke mx5, men Morgan ) og kjører rundt i sør England noen dager. Oppdaget at Mx5 parts ligger i Portsmouth, og dit skulle vi jo likevel. Da bilen skal styles og tunes litt hvert år passet jo det fint. Har noen av dere vært der? Lett å finne? Lurer også på om det er lett å få igjen Engelsk moms. Satser på å smugle delene inn om det skulle bli mer enn 5000 på hver. Alle gode tips mottas med takk. Eivind
Tar du i mot smuglebestillinger ??
Såfall mail meg
eivind wrote:Hei, jeg skal på en skikkelig heisatur i morgen, hvor vi starter i London, helgetur til Paris, før vi leier bil (her ble det beklageligvis ikke mx5, men Morgan ) og kjører rundt i sør England noen dager. Oppdaget at Mx5 parts ligger i Portsmouth, og dit skulle vi jo likevel. Da bilen skal styles og tunes litt hvert år passet jo det fint. Har noen av dere vært der? Lett å finne? Lurer også på om det er lett å få igjen Engelsk moms. Satser på å smugle delene inn om det skulle bli mer enn 5000 på hver. Alle gode tips mottas med takk. Eivind
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive