Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
tja, avhenger litt av hvordan bilen er kjørt, men tidlig 90 91 modellene har problemer med veiva.. så jeg ville styrt unna tidlig 90 91 om du ikke er gla i å skru om noe skjer
ellers bare sjekk litt småfiks rundtomkring, rust i hjulbuerm rust generelt, farge på lakken, matthet.. sjekk styring.. ta deg en god tur mewd bilen om du kan så finner du ut av mye =)
Kilesporet kan slites hvis veivbolten ikke blir skrudd fast med rett moment og påsmurt gjengelås..
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
torehoien wrote:men VISS det er gjort riktig så er den like god som alle dei andre ?
Ja. Bare litt eldre
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive