Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
I går var jeg å kjørte med taket nede på bilen min, og stoppet uten for en butikk. Det kom da en gammel dame bort til meg når jeg kom ut av bilen og sa at det var den fineste bilen hun hadde sett
Jeg gikk inn å handlet og kom ut igjen etter ca 10 min, da sto hun enda å så på bilen.... Hun sa at hun måtte se nærmere på bilen, for en så fin bil hadde hun ikke sett før. Hun var sikkert i slutten av 60 årene.
Har hørt at damer tiltrekkes av fine biler, men hun var jo litt for gammel da..........
Dalton wrote:I går var jeg å kjørte med taket nede på bilen min, og stoppet uten for en butikk. Det kom da en gammel dame bort til meg når jeg kom ut av bilen og sa at det var den fineste bilen hun hadde sett
Jeg gikk inn å handlet og kom ut igjen etter ca 10 min, da sto hun enda å så på bilen.... Hun sa at hun måtte se nærmere på bilen, for en så fin bil hadde hun ikke sett før. Hun var sikkert i slutten av 60 årene.
Har hørt at damer tiltrekkes av fine biler, men hun var jo litt for gammel da..........
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
Har stortsett fått barea positive tilbakmeldinger, foruten i fra mannlige personer i alderen 35 til 45 år..... Da har det vært kommentarer som Jeg er en spammer forlenger, og det der er jo ingen bil for å ha her oppe i finnmark. Når kan du kjøre den?!?
Her er det helt greit å kjøpe en snø skuter til 120-140 tusen og bruke den kanskje 500-1000 km i løped av en vinter, men det å kjøpe en bil til ca 100 tusen som er litt uten om det vanlige er ikke bra.
Folk er rare her i nord.
En litt morro komentar var en som så på bilen en dag å lurte på om jeg trakk mye damer med den. Svarte han at jeg hadde dame, og var fornøyd med henne. Han så da bare rart på meg og spurte hvorfor i alle dager jeg hadde kjøpt en slik bil da
Det er et konsept som få er i stand til å begripe......kjøpe en slik "upraktisk" bil pga kjøregleden den gir!?!.... hmmm... det ser ut til at evnen til å glede seg over slike ting er proporsjonalt omvendt med antall år under pisken av: sur frigid kjærring, sur frigid og kravstor sjef, sure og frigide Toyotakjørende naboer og et surt frigid føkkings husbanklån. Thank God For Gamle Kjærringer
Jeg personlig er veldig glad for at en eller annen smart 40-åring lanserte begrepet "40-års-krisa"... Det har gjort det enklere å legitimere bruken av både tid og penger på tyttebæra. Evnen til å "leke", samt å kunne glede seg over synet av en tilsynelatende dyr og "upraktisk" doning langs veien er ikke alle forunt her i Jante...
91 Cl. Red, Lille Rosin Style............
94 Laguna Blue Metallic 1,8
På Jessheim er det ei gammal kjærring som ikke er like begeistra for fine
biler. Hu skriker P I K K E N av full hals, og gøgger slim så a nesten sykler i grøfta, hver gang jeg kjører forbi
Ellers er folk stort sett positive til MX-5`en. Unger tror det er Ferrari og ber meg sladde. Andre tror jeg tjener fryktelig godt og er flink med penger.....
For å si det sånn så er jeg ingen bilgal mann egentlig. Jeg duger ikke med et skrujern eller noenting. Men med biler som med andre ting jeg gjør og har, så liker jeg noe som ser bra ut, og som jeg kan legge noe personlig i. Derfor er det sånn at når jeg nå har bestemt meg for MX-5, så blir det det eller ingenting. Det er det få andre som forstår. Mange andre er sånn, hvorfor ikke kjøpe en billigere Golf? Vel, utenom det at det er så jekla mye dyrere å fikse tyske biler (pga mer problemer og dyre priser), så er den altfor vanlig, og det er absolutt ingen sjel i den. Men man kan ikke forvente at andre skal forstå det. Bare kjør den BMWen din dere
Mazda RX-8 GT HP 2004 Winning Blue
x Mazda MX-5 1,6l 2000 Brilliant Black
Har også ofte fått slengt i meg fra kollegaer at jeg kjører en frisørbil osv. Har forsåvidt blitt mye mer stille etter kompressoren kom i.. men.. likevel...
Vel, jeg lever etter mottoet "Don't get mad, get even"... Så da en av de mest høgrøsta kollegaen kjøpte seg en (etter min mening) dame firehjulstrekker (Honda CR-V) lagde jeg dette "reklamebildet" og sendte ut til hele gjengen.... Du kan trygt si det ble stille fra den kanten da....
HansT wrote:Har også ofte fått slengt i meg fra kollegaer at jeg kjører en frisørbil osv. Har forsåvidt blitt mye mer stille etter kompressoren kom i.. men.. likevel...
Vel, jeg lever etter mottoet "Don't get mad, get even"... Så da en av de mest høgrøsta kollegaen kjøpte seg en (etter min mening) dame firehjulstrekker (Honda CR-V) lagde jeg dette "reklamebildet" og sendte ut til hele gjengen.... Du kan trygt si det ble stille fra den kanten da....
Jeg kan nevne at JohnB også har en crv.. "konebilen"? :p
Etter at jeg kjøpte min har folk spurt meg om jeg har kommet i 20 års krisa.. selvom jeg kjøpte bilen før jeg ble 20..
Mx5 -91 HT 15" OZ superturismo, KN intake kit, Hvite blinklys, Front air dam, zipperless top, no sparewheel..
familien min digger bilen, men de stusser litt på hvor lite plass det er i bilen. De digger å mobbe meg for plassen, men jeg tar igjen når det er toppløsvær Men som jeg sier.. Har du mye plass, bruker du mye plass. Har du lite plass, bruker du lite plass. Jeg for min del, har mer enn nok plass i min MX5