Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hyper Ado wrote:Lik Rudolf sin ja. orginal og henta ut fra delebilen til "79porsche911". Fra han kjøpte jeg bryteren og venstre vindusheis (komplett). Så kjøpte jeg nylig høyre vindusheis på Ebay i england for 400,- så når den dukker opp blir det vel noen timer montering tenker jeg
H A
Mener å huske på når jeg demonterte bilen, at der en egen kabel som en kobler seg på fra a-stolpen og ut til dørene.
Får ta meg en tur i garasjen i morgen og se etter.
Mye overtid på jobb, så lite framgang på prosjekt.
mojo-91 wrote:Den originale/uoriginale (den dritten jeg har fått) er ihvertfall ikke tilpasset min bil! Jeg blir nødt til å dremle meg inn i den gjenværende ramma og lime faenskapet fast med araldit!
Her har jeg iallfall tatt bilde av bryteren min, montert i bilen:
Vet ikke om det er lik den du har jeg?
PS: noen som vet hvordan man på en enkel måte skifter størrelsen på et bilde på mac?
Oj.
Det der panelet er jo helt likt det jeg har. i Passaten min. Det var jo mye finere enn orginalen på MX'en synes jeg. Skal se om jeg ikke husker å ta ett bilde av mine paneler (Passat og MX) så du kan sammenlikne.
Nå skjønner jeg absolutt ingenting. Hvordan har du fått panelet til å ligge flush med resten av flaten?
Den platen som var der tidligere, som du har skjært ut innmaten av, som nå skal være kun en ramme,.....hvor er den?
Min plate (som nå er en ramme) ligger nå flush med resten (slik som tidligere) og jeg har prøvd å klikke bryterpanelet på plass ned i hullet jeg har skjært ut, hvilket jeg ikke har klart. Selv om jeg skulle ha klart det så ville bryterpanelet fortsatt ligge oppå den gamle plata og ikke slik som din. (vanskelig åå forklare, detter her)
89-Miata 1,6/RB-header/RB-Dual Exhaust catback/JR-cai/FCM understell /
FM swaybars/1,8-bremser/Rota RB 15x7-et35
mojo-91 wrote:Nå skjønner jeg absolutt ingenting. Hvordan har du fått panelet til å ligge flush med resten av flaten?
Den platen som var der tidligere, som du har skjært ut innmaten av, som nå skal være kun en ramme,.....hvor er den?
Min plate (som nå er en ramme) ligger nå flush med resten (slik som tidligere) og jeg har prøvd å klikke bryterpanelet på plass ned i hullet jeg har skjært ut, hvilket jeg ikke har klart. Selv om jeg skulle ha klart det så ville bryterpanelet fortsatt ligge oppå den gamle plata og ikke slik som din. (vanskelig åå forklare, detter her)
Regner med at du kun har tatt å skjært ut det som var "nedsenket" om du skjønner. For det var jo et spor der tidligere... Om du skjønner meg?
Alt skal vekk, slik at du bare har en enkel flate igjen, uten noen "humpler" på... Jeg hadde ikke noen bilder som kan forklare skikkelig, men dersom du tar bilde av sånn din er nå, så kan jeg jo forklare..
mojo-91 wrote:Nå skjønner jeg absolutt ingenting. Hvordan har du fått panelet til å ligge flush med resten av flaten?
Jeg tror jeg må blande meg litt inn her også
Mojo !
Så panelet ditt slikt ut før du begynnte å skjære i det ?
Du skal tydelighvis skjære helt ut til kanten av den ytterste/største flaten.
Slik at det bare er et par mm igjen.
Right ?
Erik
MX-5 1990, Rudolf
Mazdaspeed Miata 2005, Chili
Fiat 2300 S Coupe, Ghia
Vignale Samantha 1969, Samantha
Lancia Beta Montecarlo 1975, Martin
Lancia Beta Montecarlo 1977
Lancia Beta 2000 HPE 1978
Bertone X1/9 1982, Bertil
Volvo P1800 1961 (Bygget av Jensen i England)
X Miata 1993 LE, Leopold
X Miata 1995 R-package
akkurat et slikt panel, og helt riktig erik. nøyaktig det som skal gjøres. fant ikke bilde i stad, men tenkte ikke på å sjekke på mx5-parts og sånn:P vet ikke hvor du fant bildet da.....
Er det slik det har seg. Da skjønner jeg det. Jeg har selvsagt kun skjært ut langs det sporet som var i platen.
Da skal jeg prøve på nytt (forhåpentligis uten å skjær emg i fingern)
Det ser forøvrig veldig bra ut når bryterpanelet ligger flush, slik som ditt, tracking
Da var det gjort. Etter my spikking fikk jeg til slutt tatt vekk alt som skulle vekk av den gamle plata. Da "tennene" i bryterpanelets ramme knakk av i frustrasjonens lange timer lar ikke panelet seg klikke fast slik det tydeligvis skal. Derfor har jeg blitt nødt til å lime det hele sammen med superlim
Uansett, nå er hele sulamitten koblet til og skrudd fast og det ser riktig så bra ut, med lysende grønne ikoner og greier. flush og fint
Takk for hjelp Tracking og Rudolf (igjen)
akkurat et slikt panel, og helt riktig erik. nøyaktig det som skal gjøres. fant ikke bilde i stad, men tenkte ikke på å sjekke på mx5-parts og sånn:P vet ikke hvor du fant bildet da.....
Jeg kaster aldri de delene jeg demonterer !
Bildet er derfor av orginalpanelet til Rudolf.
Erik
MX-5 1990, Rudolf
Mazdaspeed Miata 2005, Chili
Fiat 2300 S Coupe, Ghia
Vignale Samantha 1969, Samantha
Lancia Beta Montecarlo 1975, Martin
Lancia Beta Montecarlo 1977
Lancia Beta 2000 HPE 1978
Bertone X1/9 1982, Bertil
Volvo P1800 1961 (Bygget av Jensen i England)
X Miata 1993 LE, Leopold
X Miata 1995 R-package