racing beat
Moderator: Styremedlemmer
racing beat
en ting til... er det noen som vet om racing beat type2 fangeren er mye lavere enn orginalfangeren.. er den det tror jeg bare jeg kan glemme det.. bilen min er senka
Re: racing beat
skal du kjøre i skogen med den da? min front er lavere enn org, og bilen er VELDIG mye lavere enn org, men det er ikke noe problemer med subbing i fronten hvis man tar litt hensyn og ikke kjører som man gjør med en LandRover..edw wrote:en ting til... er det noen som vet om racing beat type2 fangeren er mye lavere enn orginalfangeren.. er den det tror jeg bare jeg kan glemme det.. bilen min er senka

Bilen har bare godt av å bli behandlet med omhu unasett

-2001 MX5 1.8 Sport
-2019 BMW 320xd
-2014 BMW X1
x (- 90 Miata 1.6T Flyin Miata -)
x (- 89 BMW 327i 755whp)
-2019 BMW 320xd
-2014 BMW X1
x (- 90 Miata 1.6T Flyin Miata -)
x (- 89 BMW 327i 755whp)
det har de her også, men det går bra likevel, eventuelt bare ta litt sikksakk.. men klart, er de laget helt på måfå så skjønner jeg problemet ditt... løsningen blir jo da å finne ett annet sted å bo



-2001 MX5 1.8 Sport
-2019 BMW 320xd
-2014 BMW X1
x (- 90 Miata 1.6T Flyin Miata -)
x (- 89 BMW 327i 755whp)
-2019 BMW 320xd
-2014 BMW X1
x (- 90 Miata 1.6T Flyin Miata -)
x (- 89 BMW 327i 755whp)
Jeg har den fangeren. Den er en del lavere en den orginale ja (5-10cm). Min er ikke senka, men slik som den er nå har jeg overhodet ikke hatt noen problemer med at den er for lav, og jeg er ikke redd for å senke den heller, for den går ikke noe lavere en f.eks. sidekanalene.
X - Miata 93 mod, Classic Red, C package, Beige skinn, Svart stayfast top, Gule koni med koni senkefjærer, Racing Beat type 2 front.
Min er senket på laveste nivå (av de 3 mulige) på Koni Sports dempere med originale fjærer, og med original airdam foran (sort liten front leppe).
For å komme over mange fartsdumper må jeg ta de på skrå, hvis ikke subber jeg. Blir mye sikk sakk kjøring kan du si... , men det går som regel bra hvis en er påpasselig. Har heller ikke vært noe spesielt problem på vinteren med senkingen og leppen foran, men må innrømme at den har fått seg noen trøkker.. Heldigvis er den montert i den originale fronten som er i myk plast som "gir etter". hadde hele fronten min vært i hard glasfiber, hadde nok MYE vært sprukket nå etterhvert.
Det kan forøvrig være noe å huske på ved kjøp av ny hel front. Jeg tror noen utgaver er laget i noe tilsvarende den plasten som original fronten er laget av, og som gir etter noe både ved skraping nedi, OG ikke minst hvis en IDIOT skulle rygge borti eller lignende. De billigste utgavene i glasfiber kan sprekke MYE, og det er vel ingenting som er mer irriterende enn hvis en finner bilen sin på parkeringsplassen med nylakkert ny front ødelagt av en eller annen tulling som har stukket av..
For å komme over mange fartsdumper må jeg ta de på skrå, hvis ikke subber jeg. Blir mye sikk sakk kjøring kan du si... , men det går som regel bra hvis en er påpasselig. Har heller ikke vært noe spesielt problem på vinteren med senkingen og leppen foran, men må innrømme at den har fått seg noen trøkker.. Heldigvis er den montert i den originale fronten som er i myk plast som "gir etter". hadde hele fronten min vært i hard glasfiber, hadde nok MYE vært sprukket nå etterhvert.
Det kan forøvrig være noe å huske på ved kjøp av ny hel front. Jeg tror noen utgaver er laget i noe tilsvarende den plasten som original fronten er laget av, og som gir etter noe både ved skraping nedi, OG ikke minst hvis en IDIOT skulle rygge borti eller lignende. De billigste utgavene i glasfiber kan sprekke MYE, og det er vel ingenting som er mer irriterende enn hvis en finner bilen sin på parkeringsplassen med nylakkert ny front ødelagt av en eller annen tulling som har stukket av..
1991 Mazda Miata
1996 Porsche 993 C2
1996 Porsche 993 C2