Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Kan noen hjelpe meg, har sett meg ut noen veltebøyler (Style bar) og lurer på om jeg kan kjøpe denne typen og at det er plass til glass vinduet når jeg slår ned caben. Kan noen som har greie på dette gå inn på denne linken http://www.ilmotorsport.de/shop/article ... dc96aa6f75 og gi meg en tilbakemelding!
Hilsen mx-5 eierinnen
Skal du ha stylebar så vil eg tipse om ebay, der er de grisebillige og kvaliteten er topp, har hatt slik ebay sak på 2 av mine biler, og kommer til å kjøpe en slik til min nye også, om eg ikke kjøper roll bar..
Jeg endte opp med en fra Warren Thompson istedet for Ebay eller IL typen, passer bedre med hardtop og softtop med glass og er litt lavere og ser penere ut generelt. Dessuten trenger man ikke modifisere en eneste ting på bilen for å ta den av og på. Og så har jeg plexiglass windblocker til den. Men nå husker jeg ikke URLen hans i farten.
Mazda RX-8 GT HP 2004 Winning Blue
x Mazda MX-5 1,6l 2000 Brilliant Black