Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Om noen har en oppskrift på det er jeg også intressert.
Sjekket med Mazda på Skui og de skulle ha 1400kr for dette + at de krevde at bilen måtte til biltilsynet for å få deaktiveringen skrevet inn i vognkortet, noe som betyr nye 550kr
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
Skal være å bare ta ut kontakten. Men for å slukka lampen må du ha riktig motstand( ikke mål airbagen:D) Men dette skal egentlig godkjennes hos biltilsynet å skrives i vognkort etter det jeg vet. Har gjort det på noen biler på jobb.
Mazda MX-5 05 sølv NBFL 1,8 Sport.
X Mazda MX-5 10th Anniversary nr. 7395
X Mazda MX-5 91brg.
X Mazda MX-5 92rød.
If the 3 ohm, 1/4W resistor doesn't work, you can figure out what size is needed by using a potentiometer (pot). Set it to zero, hook it up to the two leads running back to the airbag computer, turn on the car's ignition so you can see the Air Bag light blink in the instrument panel, and start turning up the pot. Once you turn it enough that the light goes out, stop, and measure the resistance across the pot with an ohm-meter. Buy a resistor of the indicated resistance. 1/4 watt will be fine.
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
dumyplugg er de eg er ute etter, jobber til dageleg med toyota, og der har eg montert mange slike opp gjennom årene... tok kontakt med min lokale mazda forhandler for og få en slik plugg
(regnet nesten med dette var noe som dem hadde på lager) men den gang ei, ikke fant han noe på dataen helder. er ikke så veldig intressert i noe hjemme snekkra greier, mazda må jo levere en slik plugg, så et delenumer ha vert kjekt
I-J-b wrote:dumyplugg er de eg er ute etter, jobber til dageleg med toyota, og der har eg montert mange slike opp gjennom årene... tok kontakt med min lokale mazda forhandler for og få en slik plugg
(regnet nesten med dette var noe som dem hadde på lager) men den gang ei, ikke fant han noe på dataen helder. er ikke så veldig intressert i noe hjemme snekkra greier, mazda må jo levere en slik plugg, så et delenumer ha vert kjekt
Har du funnet noe mer ut rundt delenummer på slik dummyplugg I-J-b?