Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
"Som vanlig var det mange IT-kyndige som forsøkte seg med ulike former for juks. Mazda-entusiaster kan derfor sende varme tanker til vår IT-avdeling, som også denne gangen luket ut jukse-stemmer"
Se her ja.. som antatt var mr2 gutta ute med juks!
-2001 MX5 1.8 Sport
-2019 BMW 320xd
-2014 BMW X1
x (- 90 Miata 1.6T Flyin Miata -)
x (- 89 BMW 327i 755whp)
Gordon på miata.net sa det på en bra måte...
"It's those votes for the MR2 that are obviously rigged!
Even if you stretch your imagination all the way to Norway you couldn't call an MR2 "beautiful" "
Silverboy wrote:"Som vanlig var det mange IT-kyndige som forsøkte seg med ulike former for juks. Mazda-entusiaster kan derfor sende varme tanker til vår IT-avdeling, som også denne gangen luket ut jukse-stemmer"
Se her ja.. som antatt var mr2 gutta ute med juks!
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
Gordon på miata.net sa det på en bra måte...
"It's those votes for the MR2 that are obviously rigged!
Even if you stretch your imagination all the way to Norway you couldn't call an MR2 "beautiful" "
hehe... Var en innertier det der..
Men jeg må si det at.....MX5 er bare best
Nei eg likte ikkje det innlegget til den mannen, det viser jo bare at han er ein tulling, Vi såg jo at mx5 var best i konkuransen, Eg har kjørt masse biler, og synest faktisk at mx5 er den beste, trenger ikkje stor motor for å ha det morro, Kjører faktisk fra masse med større motor,
1998 Mx-5 jubilee edition.. 18" Short shift,Walbro 255, Indyglow,stylebar,fm suspension kit, OBX 4-2-1 headers for 1,6na , Greddy exhaust,
Også med alias StianOppistov for dem nye så lurer..
Nei det skader jo ikkje at man har motor, skal selv sette på turbo på min eller prøve å sette min mazda gtx/gtr motor oppi min..
1998 Mx-5 jubilee edition.. 18" Short shift,Walbro 255, Indyglow,stylebar,fm suspension kit, OBX 4-2-1 headers for 1,6na , Greddy exhaust,
Tror han er misunnelig eg, Ser når eg kjører rundt alle ser og smiller, når eg kommer til en parkeringsplass og stopper kommer det masse folk og spør hvilken bil det er, alle smiler og synest dette er en fin bil.
Tydeligvis en som ikke vet hva han snakker om, ja! Ser man kun på tallene 0-100 og toppfart, så er det noen spreke familie-biler som tar MX-5`en. Tar man for seg sving-egenskaper og KJØREGLEDE, så er det få biler som kan måle seg med "vår" bil!
Nå har jeg egentlig vokst i fra det å kjøre om kapp. Men, jeg setter gjerne skapet på plass når en eller annen jypling "ligger" å kjører pappas A6 på favoritt-landeveien min