Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Turen kan vel kort oppsummers til god pizza og alle årstider Heldigvis MYE sol
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
ser det var riiimelig skiftende vær der.. hehe Ett bilde med cab og pøøsende regn, og ett bilde fra samme plass med cab'en nede
Ser dere var litt flere som møtte opp enn det som har vært tilfelle her hjemme i midtnorge Men men... Sånn er det bare. Får heller håpe på sterkere oppmøte neste gang
Det vises ikke på bildet, men det er faktisk hagl på størelse med store erter...
m1chael wrote:ser det var riiimelig skiftende vær der.. hehe Ett bilde med cab og pøøsende regn, og ett bilde fra samme plass med cab'en nede
Ser dere var litt flere som møtte opp enn det som har vært tilfelle her hjemme i midtnorge Men men... Sånn er det bare. Får heller håpe på sterkere oppmøte neste gang
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
2014 BMW 530D x-drive
Det har også snødd i Skien i helga, det var lørdags morgen.
Ellers ser jeg for meg denne situasjonen:
Alle kommer til brevik og parkerer med taket på og løper inn for å spise pizza. 5min etter at pizzan ble ferdig så kommer sola fram. Da løper alle "driverne" ut kappløpet starter. Hvem for av taket først?
De to bildene ligger i feil rekkefølge, vi satt og hadde det fint og spiste da det plustselig ble skikkelig regnvær, og store hagl, men heldigvis så vi at det kom, og ingen mått skuffe hagl ut av bilene.
Bare overførte bildene uten å tenke på rekkefølgen jeg.. Hvis du ser på filnavnene til bildene, så er de med høyest tall nyest...
Precious wrote:Det har også snødd i Skien i helga, det var lørdags morgen.
Ellers ser jeg for meg denne situasjonen:
Alle kommer til brevik og parkerer med taket på og løper inn for å spise pizza. 5min etter at pizzan ble ferdig så kommer sola fram. Da løper alle "driverne" ut kappløpet starter. Hvem for av taket først?
btw, hvem vant?
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
2014 BMW 530D x-drive
morten-99 wrote:De to bildene ligger i feil rekkefølge, vi satt og hadde det fint og spiste da det plustselig ble skikkelig regnvær, og store hagl, men heldigvis så vi at det kom, og ingen mått skuffe hagl ut av bilene.
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
2014 BMW 530D x-drive