Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Der var årets første toppløs-tur gjennomført, IKKE F**N OM JEG SELGER DEN FOR NOENTING! Turen gikk fra Oslo til Drammen så det var dessverre for det meste bare motorvei, men det er uansett en sykt deilig opplevelse Må vel prøve noen stikkveier nedover Vestfold snart også Vært MX-5-eier siden august nå, pokker for en førstebil det er
1994 1.8L Miata--prosjekt strekkoppbil igang
1990 BMW 325
1997 BMW 523i
"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you." Jeremy Clarkson
Det var vel ca 5 grader i lufta, men med AC på full guffe ned på beina ble det ganske fin temp i bilen Tok på lua i de raskeste områdene da, men jakke var det ikke bruk for
1994 1.8L Miata--prosjekt strekkoppbil igang
1990 BMW 325
1997 BMW 523i
"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you." Jeremy Clarkson
Jeg kjenner en skrekkfylt følelse i kroppen når jeg tenker på hvordan en sommerdag blir om jeg kjøper noe annet enn MX-5 som min neste bil. Blir litt redd for å bli gal og få abstinenser når jeg ikke kan ta ned taket. Er det normalt?
Men får se, trenger ikke å bestemme noe før man står billøs med penger i hånda
Mazda RX-8 GT HP 2004 Winning Blue
x Mazda MX-5 1,6l 2000 Brilliant Black