så er vi HELT sikre på at treffene forblir på byggeplassen på Fornebu.
Dette synes jeg er trist

Les forslaget til TraZan !
Høres ikke dette hyggelig ut ?
Hva i all verden er årsaken til at styret (Vidar) er imot dette ?
Erik
Moderator: Styremedlemmer
Jeg er ikke i mot dette. Men tror ikke alle er like på nett som alle andre.Rudolf wrote:Hvis HVER person som skriver her foreslår et nytt sted (eller gjerne TO),
så er vi HELT sikre på at treffene forblir på byggeplassen på Fornebu.
Dette synes jeg er trist![]()
Les forslaget til TraZan !
Høres ikke dette hyggelig ut ?
Hva i all verden er årsaken til at styret (Vidar) er imot dette ?
Erik
Kan jeg få svar på denne ??Rudolf wrote:Jeg forsøker å finne ut hvordan foreningen fungerer.
Men nettsidene er ikke til mye hjelp.
Er Østlandet en egen krets av Norsk MX-5/Miata Klubb ?
I så fall, hvem er i styret ?
Hvis det er en egen Østlandet-krets så kanskje styret i denne har noen meninger om møtested ?
Erik
Styret (som også er "lokalstyre" for østland.)Rudolf wrote:Kan jeg få svar på denne ??Rudolf wrote:Jeg forsøker å finne ut hvordan foreningen fungerer.
Men nettsidene er ikke til mye hjelp.
Er Østlandet en egen krets av Norsk MX-5/Miata Klubb ?
I så fall, hvem er i styret ?
Hvis det er en egen Østlandet-krets så kanskje styret i denne har noen meninger om møtested ?
Erik
Erik
Nå TULLER DUVidar wrote: Jeg er ikke i mot dette. Men tror ikke alle er like på nett som alle andre.
Og tror at enkelte vil da møte på Sjøflyhavna og noen på Aker Brygge.
Plassen på Aker brygge så fin ut den.
11, første møte er den 10 aprilRudolf wrote:Da håper jeg at ikke forslagene bare blir tiet ihjel.
Jo mer vi nærmer oss første medlemsmøte, jo vanskeligere blir det å informere medlemmene på en god måte.
Det er 12 dager til første møte, stemmer ikke det ?
Erik
Hva gjør jeg nå Vidar ?Rudolf wrote:JavelVidar wrote:Skal du komme med forslag er det beste å komme med et skriftlig forslag til styret.![]()
Er det ikke bra nok å komme med forslag her på forumet ?
Erik
Forslaget er ikke forkastet. Iht. til bildet så så plassen bra ut. Men jeg aner ikke hvor dan det er å kjøre dit. Aner heller ikke hvordan det er på Sjøflyhavna nå. har mine tvil på at det har blitt bedre. Men regner med stemmningen for å kjøre sammlet til AkerBrygge (der Rudolf er avbilda) skulle være tilstede.Rudolf wrote:Hva gjør jeg nå Vidar ?Rudolf wrote:JavelVidar wrote:Skal du komme med forslag er det beste å komme med et skriftlig forslag til styret.![]()
Er det ikke bra nok å komme med forslag her på forumet ?
Erik
Må det være et brev, eller holder det med en mail ?
Hvis det må være brev: Hva er adressen ?
Hvis det holder med mail: Hva er adressen ?
Eller er det sånn å forstå at forslaget er forkastet ?
Det ville vært fint med et klart svar på dette !
Erik