Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Vet ikke helt hva jeg skal si, men er kanskje ikke heeeeelt fornøyd med været i dag Og det ser ikke ut til å ville gi seg med det første Godt jeg fikk lagt om til de nyinkjøpte sommerdekkene i går
har vært ute å sklidd bmw med brede 18" dekk nå.. og konklusjonen er at toyo t1r er litt mindre uegna som vinterdekk enn goodyear f1 jeg har testa på tilsvarende føre tidligere.. lå noen cm snø ved gardermoen.. akser.. men bremser dårlig.. fan jeg vil ha sommer.. la bilen stå kim, så slipper vi å se " jeg knuste bilen " tråd
hehehe jeg kom sidelengs inn innkjørselen min i dag da det var snø her utrolig nok.. var ikke det i porsgrunn.... fikk en liten reprimande da jeg kom inn men han roa seg da jeg sa jeg hadde sommerdekk... ahha
HF-mx5T wrote:har vært ute å sklidd bmw med brede 18" dekk nå.. og konklusjonen er at toyo t1r er litt mindre uegna som vinterdekk enn goodyear f1 jeg har testa på tilsvarende føre tidligere.. lå noen cm snø ved gardermoen.. akser.. men bremser dårlig.. fan jeg vil ha sommer.. la bilen stå kim, så slipper vi å se " jeg knuste bilen " tråd
Skal ikke bli en slik tråd nei. Førte over abonementet til Fjellinjen tilbake til Toyotaen Så nå blir det enda en stund med familiebilkjøring.
Tenkte det passer med en liten stemningsrapport fra Trondheim:
Det er noe gult-hvitt som lyser på himmelen, tørre og bare veier, litt kaldt: 6-7 grader.
Steinar
(PS: Har nevnt det før, men den største lykke for en trønder er når det er skitvær sørpå og godvær i trøndelag.)
Ah, livet er herlig dere.