Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Våren har kommet
Her popper det opp MX'er over alt.
Velkommen !
Fin bil.
Artig med fartsstriper.
MX'en kler striper utrolig godt.
Kommer bilen fra Sveits eller Tyskland kanskje ?
Erik
MX-5 1990, Rudolf
Mazdaspeed Miata 2005, Chili
Fiat 2300 S Coupe, Ghia
Vignale Samantha 1969, Samantha
Lancia Beta Montecarlo 1975, Martin
Lancia Beta Montecarlo 1977
Lancia Beta 2000 HPE 1978
Bertone X1/9 1982, Bertil
Volvo P1800 1961 (Bygget av Jensen i England)
X Miata 1993 LE, Leopold
X Miata 1995 R-package
Fin bil! Liker striper jeg også, men jeg tror ikke jeg har guts nok til å gå for det. Er de lakkert på? Vurderer noe custom-greier som man bare klistrer på... lett å "gå tilbake" hvis det blir for pinlig.
Takker. Det var helheten jeg "forelsket" meg i når jeg så bilen Syns ikke bilder taler sannheten når det kommer til mx-5 generelt, den virker mye lavere og bredere på ordentlig
MX5 NB GTR 1,8 - 99mod
Mazda 6 stv. 2009, mod
x- Mx5 NB HERO 1,8 sport 03mod
x- Golf III 1,8 96 mod
x- Mazda 323F 1,8 90 mod
x- Datsun Cherry 1,2 79 mod
Tror jeg har sett bilen din live mange ganger, kjører forbi en bil som ligner veldig for din som bruker å stå parkert like nedenfor Tåsen. Er det den så ser den enda tøffer ut i vikeligheten
Da var jeg en tur til Horten i går og kjøpte 1stk windblocker av koteng(her på forumet). Passformen var upåklagelig, og montert iløpet av 2 min med hjelp av en stk skralle og en 10-er kopp. Koteng'en bisto med verktøy
Selve glasset, eller lexan som det er, sitter litt løst i skinnene så en liten gummilist imellom glass og holder er nok en fordel.
Den satt likevel påplass hele veien fra Horten til Oslo, og endelig kunne man føre en fornuftig samtale mens man cruiset i motorveihastighet ++.
Litt vind i håret er det selvsagt, men den turbulensen som var tidligere var en saga blitt.
Kort fortalt meget fornøyd.
Jeg knipset noen dårlige bilder mens bilen sto parkert utenfor kjøpesenteret isted: