div. mx5 i trondheim

Har du sett en MX5/Miata langs veien og lurer på hvem det er ??

Moderator: Styremedlemmer

Post Reply
KBmagnusJ
500 RPM
500 RPM
Status: Offline

div. mx5 i trondheim

Post by KBmagnusJ »

kjørte en sort bak meg på gamle jonsvannsvegen, da jeg rygget opp i innkjørselen, den hadde hardtop, så ikke om det var na eller nb, så bare baken på den når den kjørte forbi, møter også en rød na med hardtop på vei til og fra jobb nesten daglig, mellom hundhammeren og hommelvika, og i dag morgest hilste en rød na på meg på vei til jobb, var på sletta ved storsand, trur det var i_borat? stemmer det?
Er også en rød NA som jeg møter ofte her på dragvold, han/hun bor ved jorbærstien eller hva faan det heter trur jeg, hilser å styrer hvergang jeg, men ser bare dumt på meg hvergang :P
noen skyldige?
Medlem Nr. 603

1992 mx-5 1.6 NA brg, sportsfilter, sleepy eyes og montert tåkelys
-------------------------------------------------------
x Honda civic 1.5 1989mod.
BossBerge
0 RPM
0 RPM

hmm

Post by BossBerge »

jeg kjører en rød na og bor på steinan. kjører vel ganske ofte i dragvoll området, men hilser alltid på fellow miata owners:)
Paest
2000 RPM
2000 RPM

Post by Paest »

da var det kanskje deg og en kompis jeg hilste på her en dag? bor på steinan jeg også, kjørte forbi rød NA over de teite fartshumpene i 40-sonen oppå der..
Jeep Cherokee CRD Sport (KJ)
X '94 Mazda Miata 1.8T
BossBerge
0 RPM
0 RPM

stemme det

Post by BossBerge »

stemme nok det. du har den svarte mx'en? har kjøpt meg ny front fra il motorsport nå så dem fartsdumpan i 40 sonen der kan bli et stoooooort problem. spørs om æ må ta omveien om nardo heretter.
Post Reply