Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Vegard wrote:Dette er da tråden som skal snakke for de vakre låvedørene som gir bilen vår en froskeaktig og kul 80 talls look.
Dette er grunnen til at jeg ikke har kommet til low-proenes forsvar. Dette er en tråd hvor låvedørenes fans kan sitte og sirkelonanere hverandre til nye høyder... og ikke rakke ned på low-pros - eller hvilken posisjon lyktene står i når bilen forlates. Ellers blir dette fort ugly.
Låvedører er kule - på biler med rette stuk. Det skal jeg være enig i.
Helt enig, folk kan holde seg for god til å rakke ned på andres valg og personlige smak. Dette er ikke en diskusjons tråd, men mer en informasjons tråd til de som er usikre om de skal gå for en annen "look".
Barndoor fanclub er dessverre lagt ned. Den var utrolig bra, med masse stemningsfulle bilder, alle dedikert til NA med originale pop-ups.
NB fikk på siden betegnelsen WHOOSH.
WHOOSH is an acronym for Why Have Old Obsolete Stuck-up Headlights.
89-Miata 1,6/RB-header/RB-Dual Exhaust catback/JR-cai/FCM understell /
FM swaybars/1,8-bremser/Rota RB 15x7-et35
Så litt om mobbing av smak og hårsåre folk.
Her på forumet har låvedører vært omtalt som "stygt", "grusomt", "håpløst" og andre lite flatterende betegnelser i årevis.
At noen tar til motmele og "mobber" disse low-pro substituttene synes jeg man må tåle.
Jeg har presentert utstyr og utseende-varianter som har blitt totalt slaktet på forumet mange ganger uten at jeg har tatt meg nær av det.
Hvis jeg skulle hyle opp hver gang noen hadde snakket stygt om låvedører, "båtratt" eller BBS-felger, da hadde dette blitt et bråkete forum
Erik
MX-5 1990, Rudolf
Mazdaspeed Miata 2005, Chili
Fiat 2300 S Coupe, Ghia
Vignale Samantha 1969, Samantha
Lancia Beta Montecarlo 1975, Martin
Lancia Beta Montecarlo 1977
Lancia Beta 2000 HPE 1978
Bertone X1/9 1982, Bertil
Volvo P1800 1961 (Bygget av Jensen i England)
X Miata 1993 LE, Leopold
X Miata 1995 R-package
Rudolf wrote:Så litt om mobbing av smak og hårsåre folk.
Her på forumet har låvedører vært omtalt som "stygt", "grusomt", "håpløst" og andre lite flatterende betegnelser i årevis.
At noen tar til motmele og "mobber" disse low-pro substituttene synes jeg man må tåle.
Du misforstår - det er neppe noen som er hårsåre her. Det er bare det at dette er ikke tråden for X antall flames frem og tilbake... prøver bare å holde litt orden her.
Hauk wrote:
Du misforstår - det er neppe noen som er hårsåre her. Det er bare det at dette er ikke tråden for X antall flames frem og tilbake... prøver bare å holde litt orden her.
Javel ?
Rendyrke sirkelonaneringen med andre ord
Jammen det er greit.
Erik
MX-5 1990, Rudolf
Mazdaspeed Miata 2005, Chili
Fiat 2300 S Coupe, Ghia
Vignale Samantha 1969, Samantha
Lancia Beta Montecarlo 1975, Martin
Lancia Beta Montecarlo 1977
Lancia Beta 2000 HPE 1978
Bertone X1/9 1982, Bertil
Volvo P1800 1961 (Bygget av Jensen i England)
X Miata 1993 LE, Leopold
X Miata 1995 R-package