
Mx5 med v6 motor
Moderator: Styremedlemmer
- Mazdafreaks
- 7200 RPM
- Posts: 1778
- Joined: 22 Apr 2004, 02:00
- Location: Hardanger
- Contact:
- Status: Offline
Mx5 med v6 motor
Noen som vet om det er en mx5 i bergen med v6 motor, var en kompis av meg som var på besøk i bergen i går og han hørte en mx5 som kjørte forbi han og han mente det måtte vera v6 motor i denne, 

1998 Mx-5 jubilee edition.. 18" Short shift,Walbro 255, Indyglow,stylebar,fm suspension kit, OBX 4-2-1 headers for 1,6na , Greddy exhaust,
Også med alias StianOppistov for dem nye så lurer..
Også med alias StianOppistov for dem nye så lurer..
- Ole BRG 91
- Site Admin
- Posts: 570
- Joined: 08 Sep 2003, 02:00
- Location: Bergen
- Contact:
- Status: Offline
Vet ikke om noen, men det kan ha vert meg og frosken....
Frosken kom i stemme skiftet etter at JR grenrør et kom på plass og eksos kammen ble justert.... Kan ikke si att jeg syntest det høres ut som en V6er men det høres veffal ikke ut som en miata
Ole
Frosken kom i stemme skiftet etter at JR grenrør et kom på plass og eksos kammen ble justert.... Kan ikke si att jeg syntest det høres ut som en V6er men det høres veffal ikke ut som en miata

Ole
Ole BRG 91
Medlem nr. 197
Landrover Defender 97 300 tdi
X Frosken 1991 BRG.... :/
Medlem nr. 197
Landrover Defender 97 300 tdi
X Frosken 1991 BRG.... :/
-
- Moderator
- Posts: 5120
- Joined: 08 Sep 2003, 02:00
- Medlemsnummer: 114
- Location: På landet, bittelitt nord for Bergen
- Contact:
- Status: Offline
Vet heller ikke om noen.. tviler på at det finnes noe sånt her....Ole BRG 91 wrote: Frosken kom i stemme skiftet etter at JR grenrør et kom på plass og eksos kammen ble justert.... Kan ikke si att jeg syntest det høres ut som en V6er men det høres veffal ikke ut som en miata![]()
Ole
Men Ole.. hvor kjøpte du grenrøret og hva ble prisen?
2004 Mazdaspeed MX-5
X-1992 MX-5
X-1992 Miata
X-1992 MX-5
X-1992 Miata
- Ole BRG 91
- Site Admin
- Posts: 570
- Joined: 08 Sep 2003, 02:00
- Location: Bergen
- Contact:
- Status: Offline
- Mazdafreaks
- 7200 RPM
- Posts: 1778
- Joined: 22 Apr 2004, 02:00
- Location: Hardanger
- Contact:
- Status: Offline
Merket du noe forskjell med grenrøret i effekt, synest min er noe slapp, skal sjekke tenning senere eller i morgen, 14 grader er ikkje det dere bruker, Hvilket effektannlegg er det du skal montere, vil ha effektannlegg eg også, det står mellom simons dual eller ett greddy, men har hørt at greddy sitt bråker litt mye, er ikkje så veldig interesert i bråk, men vil ha litt meir lyd ut... 

1998 Mx-5 jubilee edition.. 18" Short shift,Walbro 255, Indyglow,stylebar,fm suspension kit, OBX 4-2-1 headers for 1,6na , Greddy exhaust,
Også med alias StianOppistov for dem nye så lurer..
Også med alias StianOppistov for dem nye så lurer..
- Vidar
- Moderator
- Posts: 5500
- Joined: 08 Sep 2003, 02:00
- Medlemsnummer: 249
- Location: Drammen
- Status: Offline
Var vel Greddy anlegg Lars hadde dvs HF-MX5T sin bil.
Den ble huka inn på Vålerbanen fordi den bråka for mye..
Den ble huka inn på Vålerbanen fordi den bråka for mye..
Mazdafreaks wrote:Merket du noe forskjell med grenrøret i effekt, synest min er noe slapp, skal sjekke tenning senere eller i morgen, 14 grader er ikkje det dere bruker, Hvilket effektannlegg er det du skal montere, vil ha effektannlegg eg også, det står mellom simons dual eller ett greddy, men har hørt at greddy sitt bråker litt mye, er ikkje så veldig interesert i bråk, men vil ha litt meir lyd ut...
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
- Ole BRG 91
- Site Admin
- Posts: 570
- Joined: 08 Sep 2003, 02:00
- Location: Bergen
- Contact:
- Status: Offline
Har ikke HF-MX5T turbo i sin også? Tør ikke tenke tanken engang på hvordan det Greddy anlegget hans da høres ut på en normal sugemotor. Høyt blir det ihvertfall !Vidar wrote:Var vel Greddy anlegg Lars hadde dvs HF-MX5T sin bil.
Den ble huka inn på Vålerbanen fordi den bråka for mye..
1991 Mazda Miata
1996 Porsche 993 C2
1996 Porsche 993 C2
- Mazdafreaks
- 7200 RPM
- Posts: 1778
- Joined: 22 Apr 2004, 02:00
- Location: Hardanger
- Contact:
- Status: Offline
- Vidar
- Moderator
- Posts: 5500
- Joined: 08 Sep 2003, 02:00
- Medlemsnummer: 249
- Location: Drammen
- Status: Offline
Stemmer det.
Det var turbo på bilen når den ble huka inn..
Det var turbo på bilen når den ble huka inn..
HansT wrote:Har ikke HF-MX5T turbo i sin også? Tør ikke tenke tanken engang på hvordan det Greddy anlegget hans da høres ut på en normal sugemotor. Høyt blir det ihvertfall !Vidar wrote:Var vel Greddy anlegg Lars hadde dvs HF-MX5T sin bil.
Den ble huka inn på Vålerbanen fordi den bråka for mye..
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
- Ole BRG 91
- Site Admin
- Posts: 570
- Joined: 08 Sep 2003, 02:00
- Location: Bergen
- Contact:
- Status: Offline
-
- Status: Offline
Akkurat, det var derfor jeg skrev min forrige kommentar, fordi hvis han ikke fikk kjøre fordi hans bil med Greddy eksosen bråkte for mye, så vil IHVERTFALL det Greddy anlegget bråke MYE på en vanlig sugemotor.Mazdafreaks wrote:Turbo demper faktisk utrolig mye lyd, så eg vil tro at han får mindre lyd enn en som ikkje har turbo
1991 Mazda Miata
1996 Porsche 993 C2
1996 Porsche 993 C2