Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Jeg er karen som nå er den lykkelige eier av den sølvfarga NB'en med Viper-stripene.
Overtok bilen forrige onsdag, kjøpte den av en kar ute på Bryne.
Han hadde hatt den i rundt 1 års tid, før det var den eid av en kar nede i Sveits.
Pent holdt bil, eneste jeg har gjort så langt, er å få på nye sommerdekk.
Ja, forutenom at den skal inn til lakkering på onsdag da...
Samme dag som jeg skulle hente bilen, så hadde forrige eier parkert utenfor en butikk på Bryne, kom ut å fikk se at en dør hadde blitt slått borti venstre framskjerm. Fikk tilbud om å heve kjøpet, men det var ikke særlig aktuelt, så selger skal dekke utbedringen.
Trolig vil jeg måtte sette på nye felger etter hvert, var kraftig kast i 2 av felgene. Om dere på forumet har stalltips til 17" felger som tar seg godt ut på MX-5'ene, så gi meg gjerne et hint:)
Vil nok også sette på nye striper, er noen smårift på panseret.
Utrolig morsom bil, hadde gleden av å gjøre en tilsvarende modell for noen år siden. Kjørte da fra Kristiansand til Stavanger og bestemte meg etterpå for at hvis det noen gang skulle bli cab, så måtte det bli MX-5:)
Forresten, hva er oddsen for å få bytta frontskiltet til smal type?
Hørt at det er mulig å søke, noen som har gjort tilsvarende her?