Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Nå har jeg fått og montert min Hard Dog Deuce veltebøyle. Tok en evighet og var masse arbeid, men den ser skikkelig bra ut. Og så fungerer den som veltebøyle også i motsetning til de stylebar'ene på markedet som bare bidrar ytterligere til skade ved å brette seg rundt hodet ditt ved velt. Bilder dukker nok opp her etter hvert.
Dette er samme bøylen som jeg har, men den ser mye bedre ut i real life med beige skinnseter bak!
2006 BMW Z4 Roadster 2.2l
x 1991 MX-5 "Limited Edition"
Jeg har vurdert det samme.
Hvordan gjorde du dette ? Importerte og monterte du dette selv ? Hvor mye kostet det ? Er det mulilg å få montert dette på verksted ? (Er ikke så flink med verktøy !)
Finnes de i crom ?
Har ikke fått regnet helt på prisen ennå. Venter på kredittkortregningen. Cabben går lett opp og ned, jeg har plastvindu, men det skal visst virke med glass også. Det ble litt kutting i de plastpanelene på siden bak setene. Var ganske vrient å montere. Tok meg fredag kveld og lørdag fra ni til fem. (Men nå er ikke jeg den mest effektive til å jobbe da..) mye av tiden gikk med til å fundere hvor jeg måtte skjære for å ta bort minst mulig og hvordan man skulle komme til for å borre hull, for det er ganske liten plass, og man må ha 12mm hull til boltene som det er 14 av hvis jeg husker riktig.
Ca pris inntil videre er $700 (350 for bøylen og 350 for frakt) + 1500kr i moms og diverse gebyrer. (Fortollingsgebyr kom for eksempel på 500 kroner )
Man får bøylen i Crom, men da koster den over $600, og jeg synes egentlig ikke bilen kler så mye crom.
2006 BMW Z4 Roadster 2.2l
x 1991 MX-5 "Limited Edition"
synes ikke det var så evindelig mye jobb jeg, var mer spennende om hullene man borret kom igjennom på riktig plass når man skulle borre fra undersiden .. *puh, det gikk*
gir bilen ett enda mindre anonymt utseende.. (som om det var nødvendig.. )
Tung som pokker, men godt å vite at man har litt ekstra beskyttelse
-2001 MX5 1.8 Sport
-2019 BMW 320xd
-2014 BMW X1
x (- 90 Miata 1.6T Flyin Miata -)
x (- 89 BMW 327i 755whp)
Min bøyle er skrudd fast på andre steder enn din, og en del av dem var noe kronglete. Vanskelig å komme til med drillen. Måtte også lage nye hull til ABS ledningene, for de kom i veien.
2006 BMW Z4 Roadster 2.2l
x 1991 MX-5 "Limited Edition"