Treff i Bergen 12.mai
Moderator: Styremedlemmer
pluss at turen inneholder Rolvsvåg vel.... De veiene må være laget av folk som enten kjører MX-5 eller motorsykkel.. 

MedlemNr.532 96-vinrød MX5 ,senket,gule Koni,lowprofile,Enthuza 3", 2.5" DP og Cat, MX5Project IC, 115hk.kammer ,K&N filter , Greddy@6,5psi, 550 dyser, Walbro 190 HP Zeitronix ZT2, MS PNP
94-Yamaha YZF750R "Modifisert" 138,5RWHP
94-Yamaha YZF750R "Modifisert" 138,5RWHP
Artig..
Jeg kjørte bilen min (Hvit type R med stor vinge.. ) opp ved handelshøyskolen og plutselig var jeg omringet av diverse MX-5
Måtte nesten slippe alle forbi så jeg kunne få tatt en titt på alle sammen i tur og orden. (Samle litt ideer til Miataen vi jobber med)
Flotte biler, synd jeg ikke hadde kamera med.
Vi hadde også lyst å stille , men med for stor dekkdimmensjon på senket bil måtte vi skrinlegge de planene. Neste gang kanskje.
Håper dere får en kjempe fin tur.
Jeg kjørte bilen min (Hvit type R med stor vinge.. ) opp ved handelshøyskolen og plutselig var jeg omringet av diverse MX-5

Måtte nesten slippe alle forbi så jeg kunne få tatt en titt på alle sammen i tur og orden. (Samle litt ideer til Miataen vi jobber med)
Flotte biler, synd jeg ikke hadde kamera med.
Vi hadde også lyst å stille , men med for stor dekkdimmensjon på senket bil måtte vi skrinlegge de planene. Neste gang kanskje.
Håper dere får en kjempe fin tur.
-
- 2000 RPM
- Status: Offline
Var det god pizza på La Fiesta??
Hadde dessverre andre ting på gang i dag (snakk om feilprioritering!), men fikk såvidt hilst på Espen på kaien i Norheimsund.
Håper dere har hatt en strålende tur, værgudene har i hvertfall vært med dere! Legg gjerne ut bilder.
Skal prøve å bli med neste gang det blir en tur.

Hadde dessverre andre ting på gang i dag (snakk om feilprioritering!), men fikk såvidt hilst på Espen på kaien i Norheimsund.
Håper dere har hatt en strålende tur, værgudene har i hvertfall vært med dere! Legg gjerne ut bilder.
Skal prøve å bli med neste gang det blir en tur.
Medlemsnr : 230
91 Mazda MX5 BRG - SOLGT
05 BMW Z4
04 Audi A4 1.9 TDI Quattro Avant
16 Opel Insignia
91 Mazda MX5 BRG - SOLGT
05 BMW Z4
04 Audi A4 1.9 TDI Quattro Avant
16 Opel Insignia
Kjekk tur, vi forlot dere da dere svingte inn mot os desverre, men måtte nesten det. Vi var framme i Bergen 16:40 og rakk akkurat å kjøre sambo på jobb så han rakk det. Glad vi bestemte oss for å kjøre direkte tilbake og ikke følge dere til os 

Mvh Helene
-Mazda MX-5 2.0L MZR Sport Cabriolet 2007
-Mazda 626 GLX 93mod automatikk !!!selges!!!
-Mazda MX-5 2.0L MZR Sport Cabriolet 2007
-Mazda 626 GLX 93mod automatikk !!!selges!!!
-
- Moderator
- Medlemsnummer: 114
- Status: Offline
Takk for en kjempetur ja!! Alle tiders...
Spesielt hyggelig at det kom såpass mange "nye" folk. Dette burde tegne bra for resten av sesongen...
Er nettopp tilbake etter å ha slått Fana3 i fotball - glede på glede
Rakk nesten kampstart også etter å ha prøvd å hente inn litt tid på vei fra Os...
Bilder kommer snart. Film også forhåpentligvis....

Er nettopp tilbake etter å ha slått Fana3 i fotball - glede på glede

Rakk nesten kampstart også etter å ha prøvd å hente inn litt tid på vei fra Os...
Bilder kommer snart. Film også forhåpentligvis....
Medlem nr. 424
-92 miata Sort
-91 mx5 BRG
-07 BMW 325d Msport
x 94 Saab 9000 CS 2.3 Turbo
x 88 Holden Commodore 3.0 Turbo
x 87 Honda CRX
-92 miata Sort
-91 mx5 BRG
-07 BMW 325d Msport
x 87 Honda CRX
Hei !
Ja en flott tur med topp vær og stemning, ser frem til neste fintur
Blir artig å se bilder fra turen........
Ja en flott tur med topp vær og stemning, ser frem til neste fintur

Blir artig å se bilder fra turen........

1995 Brilliant Black-Miata 1,8 Aircon, hardtop i bilens farge, JR-CAI, CAT, Koni-justerbar, 3point tower brace, ny Stainless steel -Header 4-1 og JR-bakstuss, Low profile-lykter Hella, skvettlapper foran/bak. Dekk Rainsport 205/45/16. El.vindu,sentr.lås
Her er ruten vi kjørte, slik den blir når man eksporterer fra Performancebox'en til Google-earth. Bare synd ikke Google har bedre kartdata her på våre kanter...

Perfekte MX5 veier

Skal heller lage en tråd under Multimedia med de andre bildene...

Perfekte MX5 veier

Skal heller lage en tråd under Multimedia med de andre bildene...
Last edited by Stian on 13 May 2008, 23:37, edited 1 time in total.
Medlem nr. 424
-92 miata Sort
-91 mx5 BRG
-07 BMW 325d Msport
x 87 Honda CRX
-92 miata Sort
-91 mx5 BRG
-07 BMW 325d Msport
x 87 Honda CRX
Noen av mine bilder:
http://www.mx5-miata.no/phpbb/viewtopic.php?t=8121
Videoene som ble tatt var (selvsagt) håpløst preget av risting, men skal se om jeg finner noen sekvenser som er brukbare. Dette får vel være hintet om å få montert veltebøylen og kamerariggen min
http://www.mx5-miata.no/phpbb/viewtopic.php?t=8121
Videoene som ble tatt var (selvsagt) håpløst preget av risting, men skal se om jeg finner noen sekvenser som er brukbare. Dette får vel være hintet om å få montert veltebøylen og kamerariggen min

Medlem nr. 424
-92 miata Sort
-91 mx5 BRG
-07 BMW 325d Msport
x 87 Honda CRX
-92 miata Sort
-91 mx5 BRG
-07 BMW 325d Msport