Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Jeg polerte bilen igår, og klarte selvfølgelig å søle polish på cab'en... I "etter-på-klok-skapens" klare lys ser jeg jo at jeg burde tatt den ned, men nei da...
Noen tips om hvordan jeg får det bort?
indahla - medlemsnr. 529 - YNWA
-99 1.8 Audi TT
X - -99 1.6 Gull
X - -99 1.6 Sølv
indahla wrote:Jeg polerte bilen igår, og klarte selvfølgelig å søle polish på cab'en... I "etter-på-klok-skapens" klare lys ser jeg jo at jeg burde tatt den ned, men nei da...
Noen tips om hvordan jeg får det bort?
Varme vann å en børste f.eks. Tannkost.
Mazda MX-5 05 sølv NBFL 1,8 Sport.
X Mazda MX-5 10th Anniversary nr. 7395
X Mazda MX-5 91brg.
X Mazda MX-5 92rød.
Geirmund wrote:Ta en klut med litt treolje og gnikk litt. Det funker på alle steder der det har kommet overflødig polish.
Jeg grøsser litt
Håper inderlig at det er VINYL-kalesje vi snakker om her.
Treolje på STOFF-kalesje vil jeg ikke anbefale
Erik
MX-5 1990, Rudolf
Mazdaspeed Miata 2005, Chili
Fiat 2300 S Coupe, Ghia
Vignale Samantha 1969, Samantha
Lancia Beta Montecarlo 1975, Martin
Lancia Beta Montecarlo 1977
Lancia Beta 2000 HPE 1978
Bertone X1/9 1982, Bertil
Volvo P1800 1961 (Bygget av Jensen i England)
X Miata 1993 LE, Leopold
X Miata 1995 R-package
Hvis det er snakk om polish med kritt i, type turtle, så er det noe dritt. Ligger i alle sprekker og under alle gummilister. Har selv brukt Meguiars i mange år og er kjempefornøyd med alle produkter utenom produktet de har for kalesjer. Det renner av når det regner og lager renner på bilen.
Men til polering og det å få svarte dekk er det i hvertfall bra. http://www.meguiars.no/
Formann Rogaland
2007 MX-5 1,8 Sort Roadster Coupe
X: 1997 MX-5 1,6 Brilliant Black
Dersom det er vinyl er det bare å bruke vinylfornyer å gnikke litt. Anbefaler å ta dette på gummilster, vinyltopp etc. før polering. Er mye lettere å få bort evt. polish i etterkant da.