Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Merkelig, pratet med en kompis for noen dager siden om at han hadde sett flere og flere gamle SLer paa veien som var ombygd til nyere front. Men visste ikke at de var bygd paa et helt annet chassis..
Techtor wrote:Merkelig, pratet med en kompis for noen dager siden om at han hadde sett flere og flere gamle SLer paa veien som var ombygd til nyere front. Men visste ikke at de var bygd paa et helt annet chassis..
Fantastisk forferdelig!
Tror nok denne er av skjeldenheten da, har også sett flere ombygde mercer, selger ombygg kit til de også da,
MX5 NB GTR 1,8 - 99mod
Mazda 6 stv. 2009, mod
x- Mx5 NB HERO 1,8 sport 03mod
x- Golf III 1,8 96 mod
x- Mazda 323F 1,8 90 mod
x- Datsun Cherry 1,2 79 mod
uggla wrote:Å hjelpe meg... Jeg kjører heller en ærlig streit Hyundai Accent i lakserosa fra 90 tallet enn den Fiero/Enzo'en der.
Har ikke stoppet noen fra å by 10k$ på den da. Subprime og nedgangstider my ass.
Jeg kjørte en Acc(id)ent i 10 år (som jeg bla. benyttet som budbil i Oslo i 1 år ), og dette er andre gangen jeg noen sinne har hørt ordet "lakserosa" bli brukt i den forbindelse. Sist gang var vel sommeren 2004 tror jeg det var (jobbet som salgsfremmer for Baxt - Aunt Mables Muffins og Lierne lefser og kaker og Maryland Cookies).
Ikke mange som vet hva lakserosa er - heldigvis ! Bilen var forresten ikke rosa, den var RØD !! Takk ! He-he !
Ville heller hatt tilbake den enn å ha kjørt den som er på bildet i hvertfall....
01-mod 206 CC, 1.6-16V, 109 hk.
X- 95-mod 306 cab. 2.0, 125 HK (Jeg vil alltid savne deg, min kjære !).