Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Jeg byttet gummin rundt girspaken samtidig å fylte i på toppen av kassa inne fra bilen. Har da nivå pluggen ute så en ser når det er fullt. Dette funker fint på 6trins da den ikke har separat girspak olje.
hvordan er det med girspakolje på NA? skal den ha mer olje enn den man fyller i i selve kassa? har en bil som er jævli treg i første og andre gear når bilen er kald. har nyttet gearolje men det nytter ikke. virker ikke som om det er synkroniseringen som fører til denne tregheten..
_mx5_Rune_ wrote:hvordan er det med girspakolje på NA? skal den ha mer olje enn den man fyller i i selve kassa? har en bil som er jævli treg i første og andre gear når bilen er kald. har nyttet gearolje men det nytter ikke. virker ikke som om det er synkroniseringen som fører til denne tregheten..
skal vel ikke vera mer enn nivåplugg, men kanskje du har feil olje, min er også litt treg, men det er nok pga eg fyller på mobil1 gl 4 og 5 i samme, bør vel ha en ren 4..