Var veldig spent da det var første tur med splitter nye ToyoR888 på org 17" MSM felger.
Jeg var også en tur på Gardermoen lørdag for å se på Drift GP og la merke til at det var folk der som ikke kjørte spor...
Resultatet var en gummilaminert bane i dag som ga en del mindre grep enn hva som var tilfelle forrige helg med TSW.
I 3. runden fikk jeg roen og klarte å holde bakenden i sjakk (bilen sin..) og fikk 1.08.11 (med fotocelle!). Det var litt under 2 sek tregere enn sist og det var også andre der som lå ca. 2 sek bak tidligere tider.
Jeg er ganske sikker på at jeg hadde kommet ned på 1.07 med noen runder til da jeg hadde flere feil men dekkene begynte å subbe i innerskjermen. Jeg vet fortsatt ikke hvorfor da det ikke var et issue i de to første heatene. Jeg håper at det kun er fjærene som har funnet det for godt å sette seg litt. Ser på http://www.quattroco.com/dekk/toyo/r888.php at de har 28 mm lenger omkrets enn 205/50-15 men det blir ikke allverdens mer diameter.
I tillegg så jeg noen oljeflekker eller annen væske i innerskjermen. Mulig at koblingene til oljekljøleren svetter litt så det må sjekkes opp.
Uansett så ble det bestetid for dagen men hadde håpet på å knekke tiden fra forrige helg da jeg forhåpentligvis har bedre dekk/felgkombinasjon.
Innersvingbilde: