Hva jobber folk med her på forumet??
Moderator: Styremedlemmer
- Hyper Ado
- 2000 RPM
- Medlemsnummer: 725
- Status: Offline
jobb
Elektriker gr.L, Tekniker og Elkraftingeniør.
Jobber med Dokumentering og vedlikeholdsplanlegging av Høyspennings koplingsstasjoner.
H A
Jobber med Dokumentering og vedlikeholdsplanlegging av Høyspennings koplingsstasjoner.
H A
Mazda Mx-5 (Miata) 1.6 92 mod. (Produsert i 90)
VW Passat 3BG 2.0TDI Exlusive 2005mod
X SAAB 900 2.0 5d 86mod.
X VW Passat 35i GT 2.0 93 mod.
VW Passat 3BG 2.0TDI Exlusive 2005mod
X SAAB 900 2.0 5d 86mod.
X VW Passat 35i GT 2.0 93 mod.
ingeniørstudent på mitt siste år på produktdesign (gamle maskinlinja).
Tips om slanking, fitness og kosthold.
Besøk www.slankmeg.com
Besøk www.slankmeg.com
- PetterHG
- 1000 RPM
- Medlemsnummer: 513
Senior Driftskonsulent i WM-data, Backoffice Teamet. Drift av WMdata sine kunders nettverk og servere.
Tidligere Siemens Business Services. Ble med på kjøpet da WMdata kjøpte SBS. (wmdata.no). Har vært med der i over 11 år. Medregnet tiden i Cerberus, som ble kjøpt opp av Siemens. (Jeg er kjøpt og betalt et par ganger)
Tidligere Siemens Business Services. Ble med på kjøpet da WMdata kjøpte SBS. (wmdata.no). Har vært med der i over 11 år. Medregnet tiden i Cerberus, som ble kjøpt opp av Siemens. (Jeg er kjøpt og betalt et par ganger)
jobber som tekniker med lyd lys bilde i www.fotophono.no
lange dager og mye helger men f.... så gøy.
life in the fastlane
medlem 678
01 NBFL sport
medlem 678
01 NBFL sport
Jeg hadde faktisk et jobbtilbud i din avdeling. da det fremdeles var siemens. kun et par mnder før dere ble wmdata. takket nei jeg daPetterHG wrote:Senior Driftskonsulent i WM-data, Backoffice Teamet. Drift av WMdata sine kunders nettverk og servere.

Last edited by caLitri on 02 Jan 2008, 23:01, edited 1 time in total.
-
Mario wrote:jobber som tekniker med lyd lys bilde i www.fotophono.no
hmm spotta en fotophono hiace kassebil på elfa oslo i dag . du som var ute og ratta ? (kjørte svart bmw)
var nok ikke meg...er vel ca 12 hikasser fra fotophono i oslo.... våre står det utleie på førerdørene.HF-mx5T wrote:Mario wrote:jobber som tekniker med lyd lys bilde i www.fotophono.no
hmm spotta en fotophono hiace kassebil på elfa oslo i dag . du som var ute og ratta ? (kjørte svart bmw)
life in the fastlane
medlem 678
01 NBFL sport
medlem 678
01 NBFL sport
- Fred
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 518
mmmm... tror du må endre teksten din litt... Hver gang jeg er ute og kobler opp noe, går jeg som regel forbi hovedplassen ute.... og der står du alltid og spiller boccia.Hauk wrote:Jobber som system-ingeniør i Telenor Nordic, fysisk plassert på Fornebu. Avdelinga drifter/konfigurerer 15.000+ routere plassert rundt i Norge remote. Bedriftsmarkedet, VPN-løsninger. Hovedsaklig Cisco-routere, samt litt Juniper og Nortel.
Store sjanser for at jeg har prata med EspenSort92 på telefonen.
Egentlig er jeg utdannet grafisk ingeniør... "men det bare ble slik."Før det gikk jeg yrkesskole; eletronikk og kontorteknisk datalinje.

Nytt arbeidsfelt ?

x 1999 MX-5 NB - 1.8l - 10th Anniversary Edition
x 1993 Miata NA - 1.6l - Limited Edition
x 1993 Miata NA - 1.6l - Limited Edition
Da er det vel mulighet for at du kjenner en i bandet til faren minRudolf wrote:Hei !
Jeg jobber som sivilingeniør i NRK.
![]()
http://www.nrk.no
Er prosjektleder for bygging av kontrollrom, studioer og teknisk infrastruktur.
Erik

Kjell Wisth. Han jobber og i NRK som ingeniør minnes jeg

-n
Jeg er Servicedesk Manager i CIR. Ansvar for support/innkjøp/mobilkommunikasjon ++ for hele CG Holding konsernet, inkludert Smart Club, Christiania GlasMagasin, Porsgrunds Porselænsfabrik og Hadeland Glassverk, mm. Jobber med andre ord sammen med Kim.inglar wrote:Jobber i CIR AS. Datterselskap av CG Holding (sjappa til Brynestad). Daglig support av maskiner og servere samt undervisning i diverse programmer. www.cgholding.no
PS: Jeg som ga han smaken på MX-5

indahla - medlemsnr. 529 - YNWA
-99 1.8 Audi TT
X - -99 1.6 Gull
X - -99 1.6 Sølv
-99 1.8 Audi TT
X - -99 1.6 Gull
X - -99 1.6 Sølv
- Hauk
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 569
Hehe... turnering på gang. Bortkasta tid - vi taper så det suser.Fred93LE wrote:mmmm... tror du må endre teksten din litt... Hver gang jeg er ute og kobler opp noe, går jeg som regel forbi hovedplassen ute.... og der står du alltid og spiller boccia.Hauk wrote:Jobber som system-ingeniør i Telenor Nordic, fysisk plassert på Fornebu. Avdelinga drifter/konfigurerer 15.000+ routere plassert rundt i Norge remote. Bedriftsmarkedet, VPN-løsninger. Hovedsaklig Cisco-routere, samt litt Juniper og Nortel.![]()
Nytt arbeidsfelt ?