Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
MX5 NB GTR 1,8 - 99mod
Mazda 6 stv. 2009, mod
x- Mx5 NB HERO 1,8 sport 03mod
x- Golf III 1,8 96 mod
x- Mazda 323F 1,8 90 mod
x- Datsun Cherry 1,2 79 mod
7 stk MX5 er møtte opp. Turen gikk ikke til Støren da "noen" ( begynner på Th og slutter på mas) hadde hørt et rykte at det både var laserkontroll og teknisk kontroll på E6 mot Støren.
Orkanger ble målet. Is og kaffe ble fortært.
Antar at Vebjørn legger ut bilder når han får ånden over seg.
Bilder skal komme - i løpet av helgen, håper jeg - hvis jeg får ånden over meg..... (Jada - både bilder fra Biltema-treffet, turen forrige helg og fra turen i går....)
2004 Mazdaspeed (Velocity Red Mica - #3388/4000)
X - 91' Red Miata
MX5 NB GTR 1,8 - 99mod
Mazda 6 stv. 2009, mod
x- Mx5 NB HERO 1,8 sport 03mod
x- Golf III 1,8 96 mod
x- Mazda 323F 1,8 90 mod
x- Datsun Cherry 1,2 79 mod
Steinar wrote:7 stk MX5 er møtte opp. Turen gikk ikke til Støren da "noen" ( begynner på Th og slutter på mas) hadde hørt et rykte at det både var laserkontroll og teknisk kontroll på E6 mot Støren.
Orkanger ble målet. Is og kaffe ble fortært.
Antar at Vebjørn legger ut bilder når han får ånden over seg.
Steinar
Det var faktisk ikke jeg som hadde hørt om kontrollene og det var faktisk noen andre som foreslo Orkanger. Jeg hengte meg med på ideén siden det er mye mere MX5 veier til Orkanger enn til Støren.
Thomas
Thomas Rød -90, Momo ratt.
Eksos-anlegg bygd av Svendsen eksos med dual pipes .
Piper X luftfilter.
Vindaviser ifra http://www.micaeljansson.com
Infiniti Ref. 6510, RF Punch forsterker og Bazooka sub.
Ikkeno' problem å "få ånden over seg" - ute regner det så man burde hatt en ark i steden, sånn som Noa, og bilen står i garasjen med 3 ulike typer "sko" - så det er vel bare å bite i det sure eplet, og legge inn bildene....
2004 Mazdaspeed (Velocity Red Mica - #3388/4000)
X - 91' Red Miata