På tide å få opp min bil her og:
93 NA BRG med sort interiør. De observante vil kanskje legge merke til at dette ikke egentlig eksisterer.
De har helt rett. Denne var orginalt en smurfeblå, men ble omlakkert i Tyskland før den kom til Lena ved Gjøvik en gang i 2000.
BRG er nå den beste fargen, synes jeg. Froskete men klassisk.
Klassisk er forresten ett slags mantra for meg. Jeg har bestemt meg for å holde den mest mulig original.
Personlig har jeg ikke sans for hvite blinkere og jeg synes og at vippelyktene er sjarm.
Prøver å holde meg til originalt (ekstra)utstyr. Har montert mudguards bak samt ett par stag i understellet.
Tilhold på Oslo øst. Har henta bilen på verksted i dag.
Hadde en bulk i døra etter en stygg påkjørsel av en dust på Grünerløkka, som selvfølgelig stakk av.
Ny høyre dør måtte bestilles fra 'junaiten. Fikk også pusset rust og lakkert begge kanaler. Så nå er den BRG helt ned.
Like greit å tå noen bilder.
Fikk endelig stilt tenninga til 14' btdc og. Har bare kjørt litt med det men det føles bra. Var jo greit å få gjort en del når den først var inne.
Masse skryt til gutta på Auto 85 på Torshov. Har brukt dem i en årrekke og de stiller alltid opp og gjør solid arbeid. Hyggelige priser og.
Kan anbefales.
For fremtiden:
JR Cai er på vei med Front Air Dam fra GoodWinRacing.
Blir nye dekk i løpet av sesongen og. Goodyear Eagle F1 GDS3 er bestilt av dekkonline.com.
195/50x15 kom på 2056,- ferdig levert med mva.
Har ikke fått dem ennå men dette var vel billig? Bytter ut mine 205dekk med 195, tror den vil spore mindre og bli hakket mer leken/original.
Får prøve å holde dere oppdatert på resultatene.