Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Jeg monterte for ikke lenge siden JR CAI og syntes filteret som fulgte med passet relativt dårlig ned i plastboksen fra JR. Ser nå at det ikke ligger særlig bra og det er vel sågar en fare for at dritt kan komme forbi filteret. Er det andre som har tilsvarende problem? Gjort noen tiltak? Skulle hatt et filter som var litt stivere og lå flatt, liksom. Evnt en liten brakett inni plastboksen som holdt det skikkelig ned...
Medlem nr 148
1990 MX5 (kånå sin), Inferno Red Pearl
X 1993 Miata, Classic Red
Jeg opplevde det slik jeg og - først i hvertfall. Men jeg mener at det ble "låst" fast når jeg skrudde på toppen. Det lå litt "rart" oppå "hullet" men det stakk vel litt over kanten slik at topplokket "strammet" det på.
Var det ikke slik a?
Ble plutselig litt usikker.....
'92 NA 1,6 BRG "Schnell" FM Understell/1,8 bremser/JR CAI & Grenrør/Torsen 4,3:1/Advan AD08R
'16 CX-5 AWD 2,5 "Rasjonell"
Selve filteret er innsatt med olje, så det er ganske medgjørlig sånn sett. Virker bare som det er for stort på en måte eller også at utformingen av filterboksen til JR kunne vært mer gjennomtenkt.
Se evnt bilde
Medlem nr 148
1990 MX5 (kånå sin), Inferno Red Pearl
X 1993 Miata, Classic Red
Hadde/har noe ala det der på min, bare i mye mindre grad. Tror det ble bedre av å bare snu filteret 180 grader... altså ikke opp/ned men rundt y-aksen. Tydeligvis litt variasjoner i produksjonen på disse boksene.