Streetmeet i Oslo, den 12.06.04
Moderator: Styremedlemmer
Streetmeet i Oslo, den 12.06.04
Hei!
Vil bare minne alle her om at bilforumet.net arrangerer streetmeet på ikea furuset i oslo. dette foregår på lørdag 12 juni og folk møter ca opp ved 2100 tiden. det er gratis å delta! mange fine/råe biler er ventet. jeg kommer også med min lillehvite mx5! kom du også da vel!for mer info:
http://www.bilforumet.net/portal.php?Ar ... 6&cat=NEWS
hilsen
daniel
Vil bare minne alle her om at bilforumet.net arrangerer streetmeet på ikea furuset i oslo. dette foregår på lørdag 12 juni og folk møter ca opp ved 2100 tiden. det er gratis å delta! mange fine/råe biler er ventet. jeg kommer også med min lillehvite mx5! kom du også da vel!for mer info:
hilsen
daniel
91 Miata 1.6, Hvit, AC, Glassrute i kallesje, Startknapp, Crome skiltplate bak, Flash to pass, Tectyl, GPS, Cadence høytt, Gule Koni m/ senkefjærer, Dual tip sport-eksos, GReddy turbo kit, Redstuff-klosser + EBC Turbogroove skiver, Medl. Nr.: 391
-
- Status: Offline
- Vidar
- Moderator
- Medlemsnummer: 249
Re: Streetmeet i Oslo, den 12.06.04
Vurderer å hive meg med jeg også..
Blir det å kjøre samlet ?
Blir det å kjøre samlet ?
Daniel wrote:Hei!
hilsen
daniel
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
2014 BMW 530D x-drive
DIVERSE ang streetmeet
TIL deg HANS: DET BLIR BARE KNOTETE OM JEG SKAL LEGGE UT OM VEIEN DIT, PRØV Å SE I EN KARTBOK ELLER PÅ GULESIDER.NO, HVIS DU IKKE FINNER DET UT FÅR DU BARE SPØRRE IGJEN, KANSJE NOEN ANDRE FORKLARER BEDRE ENN MEG???!!!
til alle: aNGÅENDE Å KJØRE SAMMEN, SÅ JEG JEG GANSKE NÆRME SÅ JEG KAN I SÅ FALL HENGE MEG PÅ MOT SLUTTEN (STORO)??
JEG SJEKKER HER OGSÅ TIDLIG PÅ LØRDAG, SÅ FINNER VI EVENTUELLTUT MØTESTED OG MØTETID, ELLEROM VI SKAL KJØRE SEPARAT....DET ER OPP TIL DERE OGSÅ!
til alle: aNGÅENDE Å KJØRE SAMMEN, SÅ JEG JEG GANSKE NÆRME SÅ JEG KAN I SÅ FALL HENGE MEG PÅ MOT SLUTTEN (STORO)??
JEG SJEKKER HER OGSÅ TIDLIG PÅ LØRDAG, SÅ FINNER VI EVENTUELLTUT MØTESTED OG MØTETID, ELLEROM VI SKAL KJØRE SEPARAT....DET ER OPP TIL DERE OGSÅ!
Last edited by Daniel on 12 Jun 2004, 10:41, edited 2 times in total.
91 Miata 1.6, Hvit, AC, Glassrute i kallesje, Startknapp, Crome skiltplate bak, Flash to pass, Tectyl, GPS, Cadence høytt, Gule Koni m/ senkefjærer, Dual tip sport-eksos, GReddy turbo kit, Redstuff-klosser + EBC Turbogroove skiver, Medl. Nr.: 391
-
kjøre i følge....
Hvis det skulle være interesse for å kjøre samlet, så møter jeg dere gjerne på STATOIL STORO kl. 2100 i kveld, for så å kjøre samlet derfra!
Bli med du også vidar! Vi med miata/mx5 må være flinke til å vise oss på slike treff som dette!!! fint om dere gir noen respons på dette innleget utover dagen i dag (lørdag), så slipper jeg å stå på storo og vente på noen som ikke kommer.
Bli med du også vidar! Vi med miata/mx5 må være flinke til å vise oss på slike treff som dette!!! fint om dere gir noen respons på dette innleget utover dagen i dag (lørdag), så slipper jeg å stå på storo og vente på noen som ikke kommer.
-
Jeg fant fram, kom klokka 21. Så en rød MX-5 ingen kjente da.. Utrolig fett treff, men desverre mye fyll da. Neste gang kjører vi samla...
Her kan dere se på bilder og filmer..
http://www.bilforumet.net/portal.php?Ar ... 9&cat=NEWS

http://www.bilforumet.net/portal.php?Ar ... 9&cat=NEWS
jeg var også der...
Hei!
Jeg var også der med min hvite miata, jeg så deg desverre ikke. Jeg kom i tidsrommet: 2130-2200. Totalt registrerte jeg 4 mx5/miata på området (inkludert min), jeg pratet med hyggelige mx5/miata eiere og dro ca 0030 da treffet var over. Ja vi kan sikkert kjøre sammen til neste treff! Det blir stilig når mange mx5/miata'er kommer samlet!
Hadde ogsåvært gøy om de kunne arrangert cruising ned til byen en tur etter treffet!
Hilsen Daniel
Jeg var også der med min hvite miata, jeg så deg desverre ikke. Jeg kom i tidsrommet: 2130-2200. Totalt registrerte jeg 4 mx5/miata på området (inkludert min), jeg pratet med hyggelige mx5/miata eiere og dro ca 0030 da treffet var over. Ja vi kan sikkert kjøre sammen til neste treff! Det blir stilig når mange mx5/miata'er kommer samlet!
Hadde ogsåvært gøy om de kunne arrangert cruising ned til byen en tur etter treffet!
Hilsen Daniel
ja det var vel deg jeg pratet med da HF-mx5T! (Det var jeg som hadde den hvite NA miata'n. ) hilsen daniel
-
- Vidar
- Moderator
- Medlemsnummer: 249
noen MX5er på rad i driveIn på macern ja

edw wrote:man kunne jo kanskje tatt et mini treff på f.eks mc'ern på alna, eller ved ullevoll stadion.... bare tenker høyt jeg...
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
2014 BMW 530D x-drive
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
2014 BMW 530D x-drive