Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
Jepp denne gangen blir det Holmenkollen restaurant. Fine omgivelser og mulighet for en kaffe. Sikkert litt dyrer enn Staoil-avtalen da hehe. Men dette er da ett av de stedene vi skulle teste ut for så å ta en liten avstemming på forumet.
Det er uansett meldt solskinn og 23 varmegrader så her er det bare å møte opp.
Fredster wrote:... hvis ikke så kommer jeg gjerne hvis det er i orden for dere.
Er ikke medlem, så derfor den litt spørrende "tonen".
Selvsagt! Er så vidt jeg vet ikke noe kriterie å være medlem - eller faktisk ha MX-5 for å møte opp. Da hadde rekrutteringa blitt noe laber. Jeg møtte opp i en gammel 929 på et klubbtreff i 2006 - før jeg ble MX-5-eier... for å snuse og glo litt.
Dog, hadde du kommet med puggen så hadde du kanskje måtte parkere litt lengre bort.
Fredster wrote:... hvis ikke så kommer jeg gjerne hvis det er i orden for dere.
Er ikke medlem, så derfor den litt spørrende "tonen".
Selvsagt! Er så vidt jeg vet ikke noe kriterie å være medlem - eller faktisk ha MX-5 for å møte opp. Da hadde rekrutteringa blitt noe laber. Jeg møtte opp i en gammel 929 på et klubbtreff i 2006 - før jeg ble MX-5-eier... for å snuse og glo litt.
Dog, hadde du kommet med puggen så hadde du kanskje måtte parkere litt lengre bort.
Skjønner..... du vil ikke ta sjansen på at folk blir blendet fullstendig av den herligheten av en bil, og helt glemmer å se på MX`ene, he-he !
Virker som at dere ser meg rundt kl. 19 på torsdag. Blir hyggelig !
Neida det er ingen "fare" med at Puggen kommer helt opp dit i den tilstanden den er i om dagen .....
Den koblingen til høyre på bildet løsnet mens jeg var ute å kjørte i går, og vannspruten sto i motorrommet.
http://i91.photobucket.com/albums/k300/ ... C02651.jpg
De plastduppene dere ser på bildet er festet på en finurlig men UTROLIG svett måte ! Plasten (som kommer ut av varmereg, inne ved torpedoveggen) som slangene sitter på er så tynn og sprø at ved å skru på en vanlig slangeklemme, så brakk den hel... syke sa...... jæ... dri... av ! Excuse my french - den tok dere vel ?
01-mod 206 CC, 1.6-16V, 109 hk.
X- 95-mod 306 cab. 2.0, 125 HK (Jeg vil alltid savne deg, min kjære !).
Akkurat kommet tilbake fra Dublin, rekker akkurat å sove ut Guinness`ene og Jameson`ene til treffet! MAO jeg kommer med min nyoprererte miata som har hatt en uke på postoperativ avdeling!
Med vennlig hilsen Marius, Hokksund
X 2001 MX5 1.8 Sport
X 1990 Miata B-pack
Er på ferie i Stavern... Som erstatning får jeg trøste-polere litt kl 1900
2RE Leder Orlando - 96 Miata M edition 1.8 Starlight Blue Mica x Petronella - 96 MX-5 1.6 BRG "If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - Bob Hall, father of the MX-5/Miata
x 2013 Mazda6 2.0 Vision
2017 Mazda CX-5 Optimum AWD