Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Jeg kjørte på jobb i dag og når jeg bremset "skvulpet" det skikkelig med vann i kanalene. Jeg skjekket drenerings røra og de var åpne. Boret hull i kanalene bak dørene og da rant vannet ut. Hvor kan dette ha kommet inn? Heftig regvær i går da.
Bak på kanalene så er det små kanaler så er sikkert tett , hadde selv problemer med de, skvulpet godt på min også, tok bare å lirket litt i de eg,så kom det godt med vann ut,
Hvorfor lagres vannet i selve ramma midt under bilen egentlig? Greit nok å pirke opp selve kanalene, men når jeg kjørte opp på ramper i våres sånn at bilen sto i vinkel rant det vann ut av det ene "røret" i 15min...
X 1995 Miata popular equipment package
X 1993 Miata C-Pack
X 1994 Miata C-pack
StianOppistov wrote:Bak på kanalene så er det små kanaler så er sikkert tett , hadde selv problemer med de, skvulpet godt på min også, tok bare å lirket litt i de eg,så kom det godt med vann ut,
Mener du de dreneringsrøra som kommer ut innenfor kanalene? De er åpne, men kanalene har ingen drenering hull på min bil (92). Jeg trodde det skulle være noen i flensen mellom kanal og gulvet? Det har kanskje blitt tettet ved understellsbehandling?