Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Selv om koppholdere ikke er helt i tråd med min filosofi, så var det et visst må-ha-begjær over den der. Synes den var billig også.
Gigantisk oppbevaringsrom - snakker nesten om et ekstra bagasjerom!
Skulle laget en avart uten koppholdere... for det første er det det estetiske, for det andre ser jeg for meg at de kan komme i konflikt idet man monterer ikke-originale stoler.
Da var jeg hjemme igjen etter en sydentur i Mx5'n.
Og på vei hjemover måtte jeg jo ta en tur innom IL, mye flott der... og da fant jeg bla. den senterkonsollen, var den var et må_ha, og ble montert samme dagen
Endelig kvitt det sabla askebegeret, og så fikk jeg knappene for vinduene mere praktisk plassert
B1ackBoX wrote:Da var jeg hjemme igjen etter en sydentur i Mx5'n.
Og på vei hjemover måtte jeg jo ta en tur innom IL, mye flott der... og da fant jeg bla. den senterkonsollen, var den var et må_ha, og ble montert samme dagen
Endelig kvitt det sabla askebegeret, og så fikk jeg knappene for vinduene mere praktisk plassert
Da bilen min ser ganske så likt ut som bildet RonnyG, så venter jeg litt med bilder selv.
Skulle kjøpe rød skinnpose til girspak og handbrems, +ny girkule og handtak handbrems, men glemte det i farta.
Kjøpte krommet tanklokk, men oppdaget at det ble ikke helt ok fit, da hullet i chassi ikke hadde helt rund fasong. -får skylde på tidligere eier som tydeligvis har hatt skade der.