OT: Sitter ikke batteriet bak på disse E30`ene?
Moderator: Styremedlemmer
Kjøre grisHF-mx5T wrote:rudolf.. vurder en oppgradert radiator i samme slengen, spes om du er blitt litt bitt av kjøre gris basillen
Nå begynner vi vel å bli rimelig O.T. her, men ....HF-mx5T wrote:spørs på bruken som sagt.. på autoslalom klarer man neppe å drepe mx med org kjøling.. tar du bilen på bane. .blir temp fortere et tema..
edit.. oppgradert radiator er feks en radiator med større kjerne.. mer volum, og klarer å kjøle ned mer varmt vann før den når punkt hvor temp bare stiger og stiger..
den mustangen gikk meget godt, og hadde en flink sjåfør.Techtor wrote:Godt å lese at det igjen var mange 5`ere som stilte opp, men..å bli banket av en gammel amerikaner, har ikke de bladfjærer og annen forhistorisk understell da??![]()
OT: Sitter ikke batteriet bak på disse E30`ene?
Det er ikke alt som Kim har som plukker tiderDrHolm wrote: Kumho V710 dekka til Kim, tar meg på senga gang på gang.
nå de først får varmen, sitter de så grønn j****g at jeg har ikke kjent makan! kunne sikkert brukt penere ord i den beskrivelsen, men det som står, beskriver de best.
jeg trenger tid på å bli vandt med dem, og da kan jeg plukke tider.
håper du får fiksa Rudolf nå Erik, ikke bra med rennende nese.
Njaaaa .....inglar wrote:Med den hårsveisen min så blir det ikke mye motstand å snakke om
"thiz plenum-dingz iz to heavy, we gotz to putz'e battery in'ze back"Kjakan wrote:Kun på 325, så dette var tydeligvis et 320-karosseri.Techtor wrote: OT: Sitter ikke batteriet bak på disse E30`ene?