Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Jeg har tenkt til å selge bilen min, pga kjøp av større bil. Men bør bytte tak siden det har kommet noen sprekker. Hvor og hvilket tak bør jeg kjøpe uten at det koster alt for mye?
Ja det var jo ikke så ille pris:)
Men jeg så det var to svartfarger å velge mellom der, mulig det er teit spm, men hvem er vanlig å velge av de da?
Takk for hjelpen foresten;)
Jeg drar på ferie på søndag. Borte 3 uker. Dere trenger ikke vente på meg, men er det ikke avklart til jeg kommer tilbake kan det være det er litt igjen av reisekassa...
indahla - medlemsnr. 529 - YNWA
-99 1.8 Audi TT
X - -99 1.6 Gull
X - -99 1.6 Sølv
koster ikke så avskrekkende mye å bestille selv da, hadde en totalpris på 4000 for min (stayfast, zipper glass, uten varmetråder) inklusiv nye strammevaiere (kjøp dette). Anbefaler ny LØS rainrail også, da dette gjør monteringen MYE lettere når man kan lirke rainrailen på plass først og bare fore nedi kalesjen etterpå.
1994 1.8L Miata--prosjekt strekkoppbil igang
1990 BMW 325
1997 BMW 523i
"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you." Jeremy Clarkson