Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
"Now, this is really quite simple, ok? Understeer works like this: (moving a model of a Ford Focus) you drive down the road, turn the wheel, but the car goes straight on, crashes into a tree and you die. OVERsteer works like this: (moving a model of a BMW series 3) you drive down the same bit of road, turn the wheel, but the back of the car comes round like this (showing how the car does a 180), and you go off the road, crash into a tree and you die. Now, oversteer is best, because you don't see the tree that kills you."
MSM er i utgangspunktet helt nøytral orginal. Men min er ikke orginal lenger.
Hva gjelder andre NBFL vet jeg ikke. Tendensen hos bilfabrikanter er jo å gjøre både RWD og 4wd biler mer understyrt enn hva de burde være mht. sikkerhet.
Monterte 1.125 front swaybar fra RB i ettermiddag, og må si meg enig i det som arildh sier. Merkbar forskjell bare ved å bytte en stang i en annen stang gitt
motorhead wrote:Monterte 1.125 front swaybar fra RB i ettermiddag, og må si meg enig i det som arildh sier. Merkbar forskjell bare ved å bytte en stang i en annen stang gitt
Ja, jeg sto for det meste og så på så. Det er best slik
Det gikk noen skruer da vi skrudde av plast-dekselet, og "vi" måtte kutte og herje litt for å få løs den ene av de gamle end-links`a.
Vel på plass var det bare å kjøre om Gjerdrum og Holter på veg hjem. Angrer nesten på at jeg ikke kjørte om Hurdal og Minnesund i samme slengen