Jeg har sendt deg PM.Vegard wrote:Dette er de vanlige som er 2 delte, mangler bare den øverste delen på førersiden. Har en liggende i feil farge. Får se hva som skjer, mest lyst på de som er en del.
Erik
Moderator: Styremedlemmer
Jeg har sendt deg PM.Vegard wrote:Dette er de vanlige som er 2 delte, mangler bare den øverste delen på førersiden. Har en liggende i feil farge. Får se hva som skjer, mest lyst på de som er en del.
De todelte ble levert som ekstrautstyr på tidlige modeller.Vegard wrote:Dette er de vanlige som er 2 delte, mangler bare den øverste delen på førersiden. Har en liggende i feil farge. Får se hva som skjer, mest lyst på de som er en del.
Tusen takk. Vurderer sterkt å sote blink/park lysene sånn som du har gjort, men er ikke sikker enda... Vanskelig å besteme seg, da jeg må skaffe andre hvis jeg ikke synes det passer.mrinzane wrote:Fy f*** Vegard, sammenhengen av vary lippa, sorte felger, r888 og lakkert helt ned på sidene gjorde bilen MEGET barsk å tøff.
Godt mulig det blir pent. Jeg gjorde d fordi bilen min er rimelig mørk av farge, syntest de gjorde for mye ut av seg.Vegard wrote:Tusen takk. Vurderer sterkt å sote blink/park lysene sånn som du har gjort, men er ikke sikker enda... Vanskelig å besteme seg, da jeg må skaffe andre hvis jeg ikke synes det passer.mrinzane wrote:Fy f*** Vegard, sammenhengen av vary lippa, sorte felger, r888 og lakkert helt ned på sidene gjorde bilen MEGET barsk å tøff.
Har gjort dette selv, og tro meg - den lakken gikk ikke av. Felgene ble unormalt varme flere ganger pga banekjøring og calipperfeil som gjorde at felgene ble brennhete hver dag. Lakken holdt, og jeg brukte vanlig sandpapir og lakk.Fred93LE wrote:Ble stilig resultat, men spørs hvor lenge lakken sitter når det ikke er pulverlakkeringMen som du sier. greit når det er felger du ikke ønsket å bruke så mye penger på
Det var fint å høre. Så får vi se om det holder seg braKjakan wrote:Har gjort dette selv, og tro meg - den lakken gikk ikke av. Felgene ble unormalt varme flere ganger pga banekjøring og calipperfeil som gjorde at felgene ble brennhete hver dag. Lakken holdt, og jeg brukte vanlig sandpapir og lakk.Fred93LE wrote:Ble stilig resultat, men spørs hvor lenge lakken sitter når det ikke er pulverlakkeringMen som du sier. greit når det er felger du ikke ønsket å bruke så mye penger på