Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Nei dette var ikkje noe fint lignet på noe chrystler neon
1998 Mx-5 jubilee edition.. 18" Short shift,Walbro 255, Indyglow,stylebar,fm suspension kit, OBX 4-2-1 headers for 1,6na , Greddy exhaust,
Også med alias StianOppistov for dem nye så lurer..
Ole BRG 91 wrote:jeg likte den fronten ganske godt!...
Jeg har selvsagt sett MYE styggere fronter på MX5'er, men så er nok jeg litt inhabil i denne saken siden jeg i likhet med Frode (Sebring) ikke sier "halleluja" for styling i det hele tatt på disse "klassiske" bilene
Ole BRG 91 wrote:jeg likte den fronten ganske godt!...
Jeg har selvsagt sett MYE styggere fronter på MX5'er, men så er nok jeg litt inhabil i denne saken siden jeg i likhet med Frode (Sebring) ikke sier "halleluja" for styling i det hele tatt på disse "klassiske" bilene
Enig med dere! Styling er FY, men smaken er som nevnt delt! Noen syns sikkert bilen min er trist som f.. også.
moderat styling syns jeg er fint, men det skal se ut som om det kunne hvert orginalt... f.eks racing beat type2.... senking er og pent.. men som sakt smaken er som baken...
Jeg synes helt ærlig til og med den racing beat fronten blir for mye jeg. Tror ikke jeg kunne strukket meg lenger enn til den "leppa" noen fester på undersiden av den originale fronten.
2006 BMW Z4 Roadster 2.2l
x 1991 MX-5 "Limited Edition"