Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Emner som ikke har noe med Mx5/Miata å gjøre, men samtidig kan være interresant for de andre i klubben (offtopic) Kjøp og Salg av ikke MX5 relaterte ting henvises til qxl, finn.no osv..
2re wrote:Grafisk Designer (eller Art Director for å være litt mer presis) i norges største magasinforlag Hjemmet Mortensen AS, forlagt i Nydalen i Oslo. Vi utgir ca 40 blader og magasiner, bla Auto Motor og Sport, VIMenn Bil og Motor + en del nettsteder som feks Auto DB...
Ser i tråden her at det er nok MX´er her i Nydalen til å danne Nydalen MX-klubb!
Er med på MX5 Nydalen klubb jeg Jobber i Ergogroup.
nope-mx3 wrote:RS2 er vel mer gatedekk en R-dekk er det ikke?
-n
jo det er det. men det er det Hankook kaller "sitt" gateslick.
Hehe, ok
Du kan jo alltids sjekke pris i 205/45-16
Hmm, fikk mail fra IL Motorsport nå også, eksosanlegget (mid-pipe), hadde blitt levert ut til en eller annen i sverige.. de skjønte overhodet ikke hva som hadde skjedd. Men skulle sende meg ny så raskt som mulig.
Jobber som Elektrikker og saksbehandler, i et sandefjordsfirma.
Gjør det meste fra planleggingsstadiet (beregning, tegning), til utførelsen av selve jobben (montere lys og stikk, etc.).
Jobber på alt ifra små service-jobber, hytter, store og små boliger, kontorbygg og industribygg i alle mulige størrelser og fasonger.
Nå er studenttilværelsen over, og butikkjobbingen er avsluttet. Startet hos Ernst & Young i nær framtid.. Noen andre som skal starte der her inne eller, og skal på kurs i Oslo?
Lonewolf wrote:Æ jobbe som billakkerer hos Nesbyen Bilskadesenter, lærling i 4 dager til, Fagprøve neste mandag
Flott da har vi en lakkerer! yes.
Lykke til meg fagprøva
MX5 NB GTR 1,8 - 99mod
Mazda 6 stv. 2009, mod
x- Mx5 NB HERO 1,8 sport 03mod
x- Golf III 1,8 96 mod
x- Mazda 323F 1,8 90 mod
x- Datsun Cherry 1,2 79 mod