Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Emner som ikke har noe med Mx5/Miata å gjøre, men samtidig kan være interresant for de andre i klubben (offtopic) Kjøp og Salg av ikke MX5 relaterte ting henvises til qxl, finn.no osv..
Har seg sånn at plassbehovet har kommet, og jeg skal få kjøpt meg ei stasjonsvogn. Har et tak på 50.000 for hva jeg kan bruke på bilen.
- Peugeot 406 1.8
- Volvo V40 1.8
Er disse to jeg ser på som mest aktuelle kandidater, men er åpen for forslag. Bilen må være av nyere modell ettersom kjæresten stiller krav til utseende
Tall og spesifikasjoner klarer jeg lese meg fram til, men lurer på om noen har erfaringer med disse bilene? Tips, synspunkter, evt. forslag til andre biler, osv.
Hadde jeg vært deg hadde jeg kjøpt meg en fin tysker med kvalitet man ikke finner i bilene som er nevnt her.
BMW E34 520-525 Touring er pene og solide biler. E36 318-320 Touring er også pene i designet, men litt mer rust.
Eller en strøken W124 Mercedes, 220TE e.l...
X 1995 Miata popular equipment package
X 1993 Miata C-Pack
X 1994 Miata C-pack
EspenSort92 wrote:Du vet jo hvor bra japse er... hvorfor prøve noe annet?
Fordi de fleste allemanns-japser ikke eier design eller kjøreopplevelse. Interiørkvalitet og rust er andre ting. Har eid nok japser, så setter pris på dem på sin måte, men i segmentet billig-stasjonsvogn er det mye søppel.
Men er man en kjedelig kar som bare tenker økonomi ned til siste øra må man gjerne kjøre slike biler.
X 1995 Miata popular equipment package
X 1993 Miata C-Pack
X 1994 Miata C-pack
Jeg ville kjoept meg en w124, men utseendet matcha ikke damas krav.
I tillegg til det som er nevnt er det et viktig punkt at bilen er mest mulig drivstoffgjerrig. Driver og pendler mellom Skien og Mandal saa og si hver uke, i tillegg til skolevei paa en droey mil.
Faar ta meg en prat med han fyren paa Peugeot-verkstedet og se hva han sier.. Er en god bekjent som ikke har noe med salg aa gjoere..