panserløfter
Moderator: Styremedlemmer
- mojo-91
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 267
- Status: Offline
panserløfter
jeg har montert panserløftere men har problemer med å få panseret til å flukte skikkelig med skjermene. Det stikker litt opp. Hullene i hengslene skal være korrekt plassert og skruene med kulehode er skrudd helt inn. Det blanke kulehodet på panserløfteren, som er festet til panserhengslene beveger seg litt vel nær innsiden av skjermene, slik at det blir riper i lakken når jeg lukker panseret. Noen som har montert slike og har hatt samme problemet? (noe klønete forklart)
89-Miata 1,6/RB-header/RB-Dual Exhaust catback/JR-cai/FCM understell /
FM swaybars/1,8-bremser/Rota RB 15x7-et35
- Miatapowers
- 7200 RPM
-
- Moderator
- Medlemsnummer: 114
Er du sikker på at det er skrudd helt inn? Har kjøpt inn INXX-hevere fra ebay og i monteringsanvisningen som jeg fikk mailet til meg har han som laget denne bruksanvisningen skrevet at han valgte å borre hull og feste med mutter i stedet for å bore+gjenge opp hullet. Årsaken var at det ikke var gjenger helt inn på bolten. Sjekket mine bolter og mine er også ikke gjenget helt inn. Dette kan kanskje forklare at heverene tar i innerkant av skjermene hos deg. Alternativt kan du kanskje prøve å justere skjermene litt lengre ut?
92 1,6 NA sort m/tan interiør
-
- Moderator
- Medlemsnummer: 114
- mojo-91
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 267
Det er mulig jeg stikker innom i dag. skal forøvrig prøve å banke litt på festene for å "styre " de unna innsiden av skjermen.inglar wrote:Hvis du kommer på klubbtreffet i dag er det flere som har montert løftere på bilene sine. Da er det bare å ta kontakt så kan vi se på rproblemet ditt. Jeg har også med drill samt gjengesett i bilen i dag

89-Miata 1,6/RB-header/RB-Dual Exhaust catback/JR-cai/FCM understell /
- DrHolm
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 554
Kim har montert på min og. funker veldig bra, fått masse street-cred og god gli. 

| '99 1,8 V2.0 | "Built, not bought..." |
| DiscBrakesAustralia | Hawk | Goodridge | PolyBush | RacingBeat | Sparco | NGK | Magnecore | TRMotorsport | BFGoodridge | AeroCatch | I.L. |
| DiscBrakesAustralia | Hawk | Goodridge | PolyBush | RacingBeat | Sparco | NGK | Magnecore | TRMotorsport | BFGoodridge | AeroCatch | I.L. |