Tur søndag 24 August (RV4)
Moderator: Styremedlemmer
- PetterHG
- 1000 RPM
- Medlemsnummer: 513
- Status: Offline
Tur søndag 24 August (RV4)
I dag hadde jeg en liten biltur. Nå har jeg kjørt opp deler av ruten som blir vår RV4 tur nå på søndag 24 august.
Målet er Norsk Motor Historisk Museum på Stange. Der får vi en omvisning, til tross for at museet egentlig har stengt for sesongen.
Dette kan bli et tight program. Vår omvisning starter klokken 14. Det vil nok også være nødvendig med en spisepause underveis.
Schedule blir derfor:
* 09:00 Fremmøte og avreise fra MC Donald Trostrud/ Lindeberg
(Ved E6 østsiden av Oslo. IKEA ligger på andre siden av veien)
* 09:30 vil vi være ved 2x Shell Stasjonene på Skjedsmokorset. En opp plukking av andre deltakere og etternølere kan vi ta her. Vi stopper på "Nordgående Shell". Fyll her, eller møt med full tank. (Jeg brukte halv tank i dag!)
* 09:45 Avreise fra Shell. Vi kjører vestover
Turen går opp langs vestsiden av Mjøsa opp til Gjøvik, og over Mjøsa like syd for Biri. Deretter nedover langs østsiden til Stange. En tur som spenner over 100 soner og 40 soner! 4 felt og 1,2 felt. (På det smaleste har det kjørt semi trailere. Jeg pratet med en tidligere trailer fører. Håper vi slipper å møte hans kollegaer....)
PS! Inngang på museet koster kroner 80.
Vi sees!
Petter HG 8-)
Målet er Norsk Motor Historisk Museum på Stange. Der får vi en omvisning, til tross for at museet egentlig har stengt for sesongen.
Dette kan bli et tight program. Vår omvisning starter klokken 14. Det vil nok også være nødvendig med en spisepause underveis.
Schedule blir derfor:
* 09:00 Fremmøte og avreise fra MC Donald Trostrud/ Lindeberg
(Ved E6 østsiden av Oslo. IKEA ligger på andre siden av veien)
* 09:30 vil vi være ved 2x Shell Stasjonene på Skjedsmokorset. En opp plukking av andre deltakere og etternølere kan vi ta her. Vi stopper på "Nordgående Shell". Fyll her, eller møt med full tank. (Jeg brukte halv tank i dag!)
* 09:45 Avreise fra Shell. Vi kjører vestover
Turen går opp langs vestsiden av Mjøsa opp til Gjøvik, og over Mjøsa like syd for Biri. Deretter nedover langs østsiden til Stange. En tur som spenner over 100 soner og 40 soner! 4 felt og 1,2 felt. (På det smaleste har det kjørt semi trailere. Jeg pratet med en tidligere trailer fører. Håper vi slipper å møte hans kollegaer....)
PS! Inngang på museet koster kroner 80.
Vi sees!
Petter HG 8-)
Petter HG
Medlem: 513
Oslo
'98-NB (Nytt 2008: Skreddersydde skinn seter! Flott jobb, Tor340!!)
"... bare en død fisk følger strømmen..."
Medlem: 513
Oslo
'98-NB (Nytt 2008: Skreddersydde skinn seter! Flott jobb, Tor340!!)
"... bare en død fisk følger strømmen..."
- HegeCecilie
- 4200 RPM
- Medlemsnummer: 745
Count me in, det blir nok en fin tur, håper på fint vær.
Drar med meg en frøken til i passasjersetet.

| medl. #745 | 2001 Mx-5 1.8 Sport | NoConesLeft #03 |
| Koni | GoodWin Racing | Hawk | Simons | Magnecor | NGK | Mann-filter | Agip| Toyo |
| Koni | GoodWin Racing | Hawk | Simons | Magnecor | NGK | Mann-filter | Agip| Toyo |
- Fred
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 518
Skal høre med kona imorra. Om jeg får etterkontrollen innen helga er vi igrunn klare. Tror vi har fri, men må høre litt med sjefen
Hadde vært morro
(dette er et eksempel på et innlegg jeg nå plutselig er redd for å skrive... verden er herlig.....
)

(dette er et eksempel på et innlegg jeg nå plutselig er redd for å skrive... verden er herlig.....

x 1999 MX-5 NB - 1.8l - 10th Anniversary Edition
x 1993 Miata NA - 1.6l - Limited Edition
x 1993 Miata NA - 1.6l - Limited Edition
- DrHolm
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 554
jeg er med! 

| '99 1,8 V2.0 | "Built, not bought..." |
| DiscBrakesAustralia | Hawk | Goodridge | PolyBush | RacingBeat | Sparco | NGK | Magnecore | TRMotorsport | BFGoodridge | AeroCatch | I.L. |
| DiscBrakesAustralia | Hawk | Goodridge | PolyBush | RacingBeat | Sparco | NGK | Magnecore | TRMotorsport | BFGoodridge | AeroCatch | I.L. |
- siemens
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 623
Skjønner deg godt Fred93Fred93LE wrote:Skal høre med kona imorra. Om jeg får etterkontrollen innen helga er vi igrunn klare. Tror vi har fri, men må høre litt med sjefenHadde vært morro
(dette er et eksempel på et innlegg jeg nå plutselig er redd for å skrive... verden er herlig.....)
Svelvikramp
92 1,6 mx5
2000 suzuki grand vitara
92 1,6 mx5
2000 suzuki grand vitara
- 2re
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 704
Jeg blir nok også med.
Og det sier jeg uten å konsultere min bedre halvdel... Ofret Birken for min sønns konfirmasjon søndagen etter, og skal ha dette som en trøstepremie...

Og det sier jeg uten å konsultere min bedre halvdel... Ofret Birken for min sønns konfirmasjon søndagen etter, og skal ha dette som en trøstepremie...

2RE
Leder
Orlando - 96 Miata M edition 1.8 Starlight Blue Mica
x Petronella - 96 MX-5 1.6 BRG
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - Bob Hall, father of the MX-5/Miata
x 2013 Mazda6 2.0 Vision
2017 Mazda CX-5 Optimum AWD
Leder
Orlando - 96 Miata M edition 1.8 Starlight Blue Mica
x Petronella - 96 MX-5 1.6 BRG
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - Bob Hall, father of the MX-5/Miata
x 2013 Mazda6 2.0 Vision
2017 Mazda CX-5 Optimum AWD