Er det noen som har prøvd V-Maxx sitt sett til kr. 4999,00.-
Skjønner jo at de ikke kan hamle opp med FlyinMiata settene.
Prisen har jo stort sett en sammenheng med kvalitet/levetid.
Men spørsmålet er, om det er et "OK" sett.
Det er jo TUV-godkjent, så en slipper noe "nedsig" ved en eventuell
utekontroll.
anser
Senking -Nye fjærer og dempere
Moderator: Styremedlemmer
- anton.g
- 6500 RPM
- Posts: 744
- Joined: 16 Jul 2007, 23:18
- Medlemsnummer: 664
- Location: Trøndelag
- Status: Offline
anton.g
1990,Miata : http://www.mx5-miata.no/phpbb/viewtopic.php?f=24&t=8041
1990 Porsche 944 S2, Cabriolet.
1990,Miata : http://www.mx5-miata.no/phpbb/viewtopic.php?f=24&t=8041
1990 Porsche 944 S2, Cabriolet.
Huskt at det er kun godkjent på _en_ bestemt høyde.anton.g wrote: Det er jo TUV-godkjent, så en slipper noe "nedsig" ved en eventuell
utekontroll.
anser
Som regel 25mm senking.
Jeg hadde gått for FM sitt kit.
Så slipper du 4-hjulskontroll til 1500,- hver gang du justerer opp og ned på understellet.
-n
Volvo V40 D2 2013
x 2001 NBFL Sport
Forumtroll
x 2001 NBFL Sport
Forumtroll
- anton.g
- 6500 RPM
- Posts: 744
- Joined: 16 Jul 2007, 23:18
- Medlemsnummer: 664
- Location: Trøndelag
- Status: Offline
Hele cluet var/er et godkjent sett.
Prisen på 4-hjulskontroll ingen issue, da jeg tar den selv.
anser
Prisen på 4-hjulskontroll ingen issue, da jeg tar den selv.

anser
anton.g
1990,Miata : http://www.mx5-miata.no/phpbb/viewtopic.php?f=24&t=8041
1990 Porsche 944 S2, Cabriolet.
1990,Miata : http://www.mx5-miata.no/phpbb/viewtopic.php?f=24&t=8041
1990 Porsche 944 S2, Cabriolet.
- Vegard
- 7200 RPM
- Posts: 1877
- Joined: 14 Nov 2007, 00:16
- Medlemsnummer: 0
- Location: Hokksund
- Contact:
- Status: Offline
Etter det jeg har lest så har v-maxx settet altfor mye fjør bak, så bilen vil bli endel mer overstyrt, men akkuratt nå fant jeg ikke tallene, tror du burde ta deg en søke runde på miata.net og liggnende i USA.anton.g wrote:Er det noen som har prøvd V-Maxx sitt sett til kr. 4999,00.-
Skjønner jo at de ikke kan hamle opp med FlyinMiata settene.
Prisen har jo stort sett en sammenheng med kvalitet/levetid.
Men spørsmålet er, om det er et "OK" sett.
Det er jo TUV-godkjent, så en slipper noe "nedsig" ved en eventuell
utekontroll.
anser
Og er du sikker at vmaxx er godkjent? Ser ikke det nevnt på f.eks IL som pleier nevne slikt.
Hvis jeg skal gå for coilover engang tror jeg det ville blitt KONI eller KW hvis jeg skulle hatt TUV godkjent! (har ikke erfaring med noen av de sine sett, men begge er godt kjent og burde ha gode produkter)
De er vel ikke rustfrie sånn for det første, så blir fort umulige å justere vil ej tro.anton.g wrote:Er det noen som har prøvd V-Maxx sitt sett til kr. 4999,00.-
Skjønner jo at de ikke kan hamle opp med FlyinMiata settene.
Prisen har jo stort sett en sammenheng med kvalitet/levetid.
Men spørsmålet er, om det er et "OK" sett.
Det er jo TUV-godkjent, så en slipper noe "nedsig" ved en eventuell
utekontroll.
anser
Mazda MX-5 05 sølv NBFL 1,8 Sport.
X Mazda MX-5 10th Anniversary nr. 7395
X Mazda MX-5 91brg.
X Mazda MX-5 92rød.
X Mazda MX-5 10th Anniversary nr. 7395
X Mazda MX-5 91brg.
X Mazda MX-5 92rød.