Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Har hatt hellakkering på Mx'n... fikk fjernet emblem bakpå + nøkkelhull
+ alle 4 refleksene + tåkebaklyset ...fikk et mye renere utseende
Alle lister ble fjernet under lakkering, utenom listen bak soft-top'en.. den løsnet jeg og skjøv den litt fram, det ble helt kanon
Det er sikkert mange meninger om å fjerne disse detaljene, men jeg ble godt fornøyd... (min form for styling)
også kommer det Low profile-lykter og hvitt blinklys.. men da er det slutt på "stylingen"
Last edited by EspenAndre on 28 Jun 2004, 06:43, edited 1 time in total.
'93 MX5, Brilliant Black, beige skinn, hardtop, 16' OZ Superleggera med Goodyear F1 GS D3 205/45, ABS, Brembo skiver og klosser, big brakes conversion, diff. brems, CD/MP3, Polk Audio høytalere.
Hva er historien om skiltplata di? På ene bildet står det mx5-miata og på det andre står der ingen ting?
11' Mazda 6 GH stv 2,2 sport Black Mica
x - 92' Mazda MX5 NA 1,6 Classic Red
x - 04' Hyundai Trajet FO 2,0 Sky Silver
x - 05' Mazda 6 GY 2,3 Silver Contrail
x - 05' Mazda RX8 SE 1,3 Brilliant Black
x - 91' Mazda MX5 NA 1,6 Classic Red
Dyret wrote:Hva er historien om skiltplata di? På ene bildet står det mx5-miata og på det andre står der ingen ting?
Stemmer det... det var en sak jeg laget selv for ca 1 år siden, det var ikke så fint lengre... (spes. etter bilen ble så blank)
dvs. jeg fjernet klistremerket jeg la på tidligere og lakket over reklamen som var der opprinnelig med sprayboks
er mulig jeg mekker til noe tilsvarende igjen...
Last edited by EspenAndre on 28 Jun 2004, 16:05, edited 2 times in total.
Jeg også fjerna emblemene bak + tetta nøkkelhullet..
Ble veldig bra. Syns det er større forskjell på en Miata enn en MX5.
Men skiltplata ble knust når jeg ble påkjørt bakfra. Og da ble den erstatta med en original etter på.. Eller nesten original da.. Er med rød skrift istedet for sort.
EspenSort92 wrote:Har hatt hellakkering på Mx'n... fikk fjernet emblem bakpå + nøkkelhull
+ alle 4 refleksene + tåkebaklyset ...fikk et mye renere utseende
Alle lister ble fjernet under lakkering, utenom listen bak soft-top'en.. den løsnet jeg og skjøv den litt fram, det ble helt kanon
- Brilliant Black med klarlakk oppå
Det er sikkert mange meninger om å fjerne disse detaljene, men jeg ble godt fornøyd... (min form for styling)
også kommer det Low profile-lykter og hvitt blinklys.. men da er det slutt på "stylingen"
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
skiltplate er jo ikke videre vakkert da... bedre å bare fjerne den og den ramma som skiltet ligger på og heller dytte på 6-8 gummi "ting" bkpå skiltet;)
04 mazdaspeed
canvas topp sparco seter
Fm big Enchilada
Afco coilovers
Prosjekt 96 brg 1,8 mx5
90'Classic red. R.I.P
Having a 9 second Honda is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end your still gay.