Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Koble av kontakten på den airbagen det gjelder. Koble en 27ohms motstand( f.eks\ 27ohm fungerer fint) fra ene stikkeren i kontakten til den andre. pass på at benene i motstanden ikke tar borti hverandre (kortslutter) å isoler rundt. Da forsvinner lampa i dash bordet.
Sånn utkobling skal egentlig "vises" på biltilsynet å føres inn i vognkortet. Å det skal klistres et klistremerke ved dashbordet ved gjeldende airbag.
Mazda MX-5 05 sølv NBFL 1,8 Sport.
X Mazda MX-5 10th Anniversary nr. 7395
X Mazda MX-5 91brg.
X Mazda MX-5 92rød.
Koble av kontakten på den airbagen det gjelder. Koble en 27ohms motstand( f.eks\ 27ohm fungerer fint) fra ene stikkeren i kontakten til den andre. pass på at benene i motstanden ikke tar borti hverandre (kortslutter) å isoler rundt. Da forsvinner lampa i dash bordet.
Sånn utkobling skal egentlig "vises" på biltilsynet å føres inn i vognkortet. Å det skal klistres et klistremerke ved dashbordet ved gjeldende airbag.
Tusen takk for svar
Sort MX5 Miata NA 1,8 -94 med C-pakke
BMW 520i -2000
Airbagdiskolyset er fortsatt på, men jeg begynte å legge merke til at det blinket en gang - pause- og deretter fem ganger. Etter litt internettforskning fant jeg denne siden: http://www.miata.net/garage/airbag_blink.html
Det skulle tilsi feilkode 51?
En ødelagt sikring eller?? Som er hvor? Forklaring mottas med takk
Sort MX5 Miata NA 1,8 -94 med C-pakke
BMW 520i -2000
Koble av kontakten på den airbagen det gjelder. Koble en 27ohms motstand( f.eks\ 27ohm fungerer fint) fra ene stikkeren i kontakten til den andre. pass på at benene i motstanden ikke tar borti hverandre (kortslutter) å isoler rundt. Da forsvinner lampa i dash bordet.
Sånn utkobling skal egentlig "vises" på biltilsynet å føres inn i vognkortet. Å det skal klistres et klistremerke ved dashbordet ved gjeldende airbag.
Kortversjonen: fjern lampa i dashbordet
x 1999 MX-5 NB - 1.8l - 10th Anniversary Edition
x 1993 Miata NA - 1.6l - Limited Edition
Koble av kontakten på den airbagen det gjelder. Koble en 27ohms motstand( f.eks\ 27ohm fungerer fint) fra ene stikkeren i kontakten til den andre. pass på at benene i motstanden ikke tar borti hverandre (kortslutter) å isoler rundt. Da forsvinner lampa i dash bordet.
Sånn utkobling skal egentlig "vises" på biltilsynet å føres inn i vognkortet. Å det skal klistres et klistremerke ved dashbordet ved gjeldende airbag.
Kortversjonen: fjern lampa i dashbordet
Å fjerne lampa i dashbordet er prøvd, da hylte en alarm. Jeg har mest lyst til å ha en fungerende airbag jeg, tror jeg kan trenge en
Sort MX5 Miata NA 1,8 -94 med C-pakke
BMW 520i -2000
Jeg tok en titt i skjemaet, det varierer for forskjellige stater i USA
Men, det er nok to sikringer.
Ett i hovedboksen i motorrommet (10A)
Og ett i sikringsboksen ved førersetet (15A)
Sjekk de du, og si ifra hvis du ikke finner dem.
Erik
MX-5 1990, Rudolf
Mazdaspeed Miata 2005, Chili
Fiat 2300 S Coupe, Ghia
Vignale Samantha 1969, Samantha
Lancia Beta Montecarlo 1975, Martin
Lancia Beta Montecarlo 1977
Lancia Beta 2000 HPE 1978
Bertone X1/9 1982, Bertil
Volvo P1800 1961 (Bygget av Jensen i England)
X Miata 1993 LE, Leopold
X Miata 1995 R-package