Ny vindusheis

Generelt Prat, Tips om hjemmesider, tester o.l.

Moderator: Styremedlemmer

Post Reply
Peschout
0 RPM
0 RPM
Status: Offline

Ny vindusheis

Post by Peschout »

Byttet min vindusheis etter jeg kom hjem fra jobb i dag. Det var skikkelig simpelt. Tok ca 2 timer, og det for en uten mekanisk innsikt mer enn en vanlig kontorrotte:-))

Så dermed kan jeg trekke følgende konklusjon; verkstedet som jeg forhørte meg med skulle ha 4000 inkl vindusheisen. Vindusheisen kostet ca 1500 (-) inkl. frakt og MVA (sftmx5parts.co.uk). Arbeidet var gjort på 2 timer for en amatør som meg. Altså koster arbeidet på verkstedet ca 1250/time + MVA. Er det verdt det?
Mvh,

Christian Peschout Olsen
Rød bil fra 1991, hentet fra Amerika. Med den berømte B-pakken:-)
Mazdafreaks
7200 RPM
7200 RPM

Post by Mazdafreaks »

Nei de tar altfor mye betalt for tenestene sine, har ikkje brukt bilverksted på flere år, har rett å slett ikkje råd til det så har eg også blitt en utrolig god mekaniker etter hvert...
1998 Mx-5 jubilee edition.. 18" Short shift,Walbro 255, Indyglow,stylebar,fm suspension kit, OBX 4-2-1 headers for 1,6na , Greddy exhaust,
Også med alias StianOppistov for dem nye så lurer..
HF-mx5T

Post by HF-mx5T »

skal vi se. lurer på hva all jobben på min bil i vinter hadde kosta på verksted jeg..
noen hundre timer ihvertfall :D

monterte forresten en sånn heis fra sftmx5parts jeg og nå denna uka. ganske kurant
Vidar
Moderator
Moderator
Medlemsnummer: 249

Post by Vidar »

Men kan noen fortelle meg hvor jeg skal plassere sentrallåsservoene etter å hamontert vindusheiser i fra sft ??
Vindusheis motoren tok plassen til servoene mine :(
HF-mx5T wrote:skal vi se. lurer på hva all jobben på min bil i vinter hadde kosta på verksted jeg..
noen hundre timer ihvertfall :D
monterte forresten en sånn heis fra sftmx5parts jeg og nå denna uka. ganske kurant
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
Post Reply