Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Har litt problemer med clutchen min, tror den begynner å bli veldig slitt! Regner med at jeg må bytte den snart, når jeg gir på litt for mye tar den ikke alltid tak engang!! Blir småredd ved forbikjøring osv!
Er det noen som har peiling på dette, hvor jeg kan få tak i billige deler til clutch og eventuelt et godt (og billig) verksted i drammen/oslo området?
Torshov Bilrekvisita selger kits. Har du en plass å stå, så klarer du bytte klutsj selv. Kan hende det tar litt tid, men i værste fall har du forumet her du kan tilkalle hjelp på
1994 1.8L Miata--prosjekt strekkoppbil igang
1990 BMW 325
1997 BMW 523i
"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you." Jeremy Clarkson
miata.net har artikler som er til god hjelp også forresten
1994 1.8L Miata--prosjekt strekkoppbil igang
1990 BMW 325
1997 BMW 523i
"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you." Jeremy Clarkson
Ja, nå har jeg kikket på litt forskjellige oppskrifter på å bytte clutch, takk for linken Ser ut som dette kan bli verkstedarbeid, stoler ikke helt på meg selv er jeg redd! Ellers betaler jeg gjerne noen for å gjøre det for meg! Hadde det vært en moped kunne jeg gjort det i blinde!