Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Jeg sitter her og prøver å finne ut hvordan eksos man skal handle for å få litt mer / festligere lyd i Mazdaspeed MX-5en. Problemet er at det er så og si umulig bedømme hvordan lyd et anlegg har på internett
Er det noen med MSM i Oslo-området som har bytta ut standard eksosen evnt er det noen som vet om et "Miata-meet" de kommende månedene som man kunne sneket seg til og hørt på litt eksos ?
Om det er litt mye å drømme om at man får hørt noe i virkeligheten så kan dere jo forsåvidt komme med noen forslag også Har sett på FM sitt, men usikkert om den gjør "nok" med lyden til at det er verd det
Som dere skjønner er jeg litt posør, men det er så klart litt vesentlig at eksosen funker også, så man ikke ender opp med mindre hester i alle fall...
2004 Titanium Grey Mazdaspeed MX-5 Til salgs
1993 MX5 (Solgt)
Kjøp FM sitt, det som er med i Big Enchilada, så kjøper du litt annet der etterhvert, så skal du se at du plutselig ender opp med full Big Enchilada pakke
De sier noen klager på at det bråker for mye og noen for lite,
så da vil jeg si det er midt i mellom, jeg synes det er helt passelig
De fleste som har prøvd Borla er fornøyd med det, jeg hadde det på forrige bilen, men med 2 utløp..