LSDmotorsports - Tilbud
Moderator: Styremedlemmer
Originalt NA mx-5\miata panser veier den nette sum av 7,71 kg\ 17lbs.
Så org. er lettere.
Men nå skal det sies at ENKELTE kjøper det av utseende messig grunner.
Så org. er lettere.
Men nå skal det sies at ENKELTE kjøper det av utseende messig grunner.
Last edited by mrinzane on 06 Sep 2008, 01:31, edited 1 time in total.
Mazda MX-5 05 sølv NBFL 1,8 Sport.
X Mazda MX-5 10th Anniversary nr. 7395
X Mazda MX-5 91brg.
X Mazda MX-5 92rød.
X Mazda MX-5 91brg.
X Mazda MX-5 92rød.
-
- Status: Offline
-
- 0 RPM
Da lærte jeg noe i dag.
Er vel noen her inne som kan si meg org. vekta på bakluke og hardtop og da?
Siden vi skaffer det og i carbon...
www.LSDmotorsports.com
vi levere av produkter : LSD,Hawk,AEM,ACT,Dragkits,Fullrace,tial,vibrant,koyo,Goldeneagle,Skunk2,edelbrock,NOS,ZEX,Tein,omni, JE,SRP,wiseco,Cp,Apexi,garrett,hondata,RC,greddy,HKS,invidiaosv
Kontakt: martin@lsdmotorsports.com
vi levere av produkter : LSD,Hawk,AEM,ACT,Dragkits,Fullrace,tial,vibrant,koyo,Goldeneagle,Skunk2,edelbrock,NOS,ZEX,Tein,omni, JE,SRP,wiseco,Cp,Apexi,garrett,hondata,RC,greddy,HKS,invidiaosv
Bakluke: 14lbs\6,35kgLSDmotorsports wrote:Da lærte jeg noe i dag.
Hardtop: 50lbs eller ca 22,5 kg( litt usikkert)
Å vekta du har på hardtop er vel uten bakrute?
Mazda MX-5 05 sølv NBFL 1,8 Sport.
X Mazda MX-5 91brg.
X Mazda MX-5 92rød.
X Mazda MX-5 91brg.
X Mazda MX-5 92rød.
-
-
-
- 0 RPM
De carbon delene vi skaffer er behandlet med klarlakk for å ikke miste glansen og beskytte mot solen.biXen wrote:Nå er vel ikke CF deler på en cabriolet verdens beste kombinasjon med tanke på hva sola gjør med det materialet sin finish.
www.LSDmotorsports.com
Jeg har hatt cf panser med slik behandling, og det hjalp veldig lite.LSDmotorsports wrote:De carbon delene vi skaffer er behandlet med klarlakk for å ikke miste glansen og beskytte mot solen.biXen wrote:Nå er vel ikke CF deler på en cabriolet verdens beste kombinasjon med tanke på hva sola gjør med det materialet sin finish.
HF kan kommentere om han vil

Uansett hvor mye UV beskyttelse som er i klarlakken, så anbefaler alle produsentene at bilen ikke parkeres i direkte sollys over lengre tid etc.
-n
Volvo V40 D2 2013
x 2001 NBFL Sport
Forumtroll
x 2001 NBFL Sport
Forumtroll
-
- 0 RPM
Det gjelder vel all lakknope-mx3 wrote:Jeg har hatt cf panser med slik behandling, og det hjalp veldig lite.LSDmotorsports wrote:De carbon delene vi skaffer er behandlet med klarlakk for å ikke miste glansen og beskytte mot solen.biXen wrote:Nå er vel ikke CF deler på en cabriolet verdens beste kombinasjon med tanke på hva sola gjør med det materialet sin finish.
HF kan kommentere om han vil
Uansett hvor mye UV beskyttelse som er i klarlakken, så anbefaler alle produsentene at bilen ikke parkeres i direkte sollys over lengre tid etc.
-n

Om det er CF med klar lakk eller ikke...
Har både CF vinge og panser selv og har ikke merket noe falming ennå...
www.LSDmotorsports.com
- biXen
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 999
En gjennomsnitts cab blir vel dratt ut i sola litt ekstra i forhold til en vanlig bil som man bare kjører fra a til b med, men uansett. Poenget er vel at CF deler som dette er mest smaksak og ikke vekt og performance.HF-mx5T wrote:tipper et cf panser på en cab, holder seg like bra/dårlig som et cf panser på en vanlig bil.
-