Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
indahla wrote:Jeg har ledig plass til en bryter helt til venstre på dashbordet. Fant bare en tåkelys bryter hos mx5parts. Noen som vet om andre brytere jeg kan benytte der?
Elfa skulle definitivt ha noe brukanes. Bare å spørre, så skal jeg svare så godt jeg kan. Det er snart 1 år siden jeg satt på kundeservice der (fra okt. 2004 til august 2007), men vet å finne info.....
35-072-66 er min favoritt og er en Rolls-Royce, og koster deretter.
35-004-02 er også et forslag.....
Skulle gjerne linket direkte, men det går fa.. ikke lenger etter at de fikk nye sider !
01-mod 206 CC, 1.6-16V, 109 hk.
X- 95-mod 306 cab. 2.0, 125 HK (Jeg vil alltid savne deg, min kjære !).
Fredster wrote:Elfa skulle definitivt ha noe brukanes. Bare å spørre, så skal jeg svare så godt jeg kan. Det er snart 1 år siden jeg satt på kundeservice der (fra okt. 2004 til august 2007), men vet å finne info.....
Den første passer vel ikke i åpningen? Men den andre ser OK ut. Vet du om det er samme størrelse som standardbryterne?
indahla - medlemsnr. 529 - YNWA
-99 1.8 Audi TT
X - -99 1.6 Gull
X - -99 1.6 Sølv
Fredster wrote:Elfa skulle definitivt ha noe brukanes. Bare å spørre, så skal jeg svare så godt jeg kan. Det er snart 1 år siden jeg satt på kundeservice der (fra okt. 2004 til august 2007), men vet å finne info.....
Den første passer vel ikke i åpningen? Men den andre ser OK ut. Vet du om det er samme størrelse som standardbryterne?
Tviler vel litt på det for å være helt ærlig, men ang. den første så VET jeg at den ikke passer i åpningen. Jeg vet om mange som har tilpasset åpningen etter størrelsen eller til og med laget en ny åpning i panelet, bare fordi den gjør seg så jæ... bra i et hvilket som helst konsoll. Det er riktig nok for spesiellt intresserte....
For å holde ting mest mulig originalt så bør du nok kanskje gå for den som "Inglar" anbefaler !
01-mod 206 CC, 1.6-16V, 109 hk.
X- 95-mod 306 cab. 2.0, 125 HK (Jeg vil alltid savne deg, min kjære !).
indahla wrote:De fleste syns vel det ser kjipt ut med antenna langt opp i været. Radiostyrt bil er det vel noen som har kalt det...
Derfor: er det mulig å sette på en bryter enten på "remote" ledningen bak på radioen eller rett på strømkabelen til selve antennen slik at hvis denne bryteren er av så holder antennen seg nede? Jeg hører mest på CD eller MP3 og trenger derfor ikke radio til en hver tid. Og når jeg trenger radio er det bare å skru på bryteren så kommer antennen opp...
Høres dette fornuftig ut?
Om du tar den "blå" ledningen fra spilleren din så er dette remoten til el.antenna (standard på de fleste spillerne)
Har gjort det samme selv
MX5 NB GTR 1,8 - 99mod
Mazda 6 stv. 2009, mod
x- Mx5 NB HERO 1,8 sport 03mod
x- Golf III 1,8 96 mod
x- Mazda 323F 1,8 90 mod
x- Datsun Cherry 1,2 79 mod