Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
siemens wrote:
Oppfordrer alle som kan fra oslo området til å være med på dette treffet
Kansje du kim skulle arangere felles kjøring fra oslo??
Kan godt ta med folk nedover. Kan evt. møtes på tyrigrava for så å kjøre nedover. Bare få en veiforklaring eller skrive ut et kart/låne en gps.
Kult! Få med så mange som mulig
Er veldig enkelt å finne frem: Kjør sørover på E6 fra Oslo, Mot Sverige.
Ta av ved Shell på Solli (Står skiltet til Greåker).
-n
Har du en adresse jeg evt. kan plotte inn på gps´n?
inglar wrote:
Er det kommet frem til oppmøte- dag og tid?
Adressen som kan brukes er: Greåkerveien 148.
Blir spennende å se hvor mange som kommer.
Hadde vært artig med tanke på været, om det kommer mange.
Kanskje vi kunne arrangert en samlet tur på svinesund f.eks.
inglar wrote:
Er det kommet frem til oppmøte- dag og tid?
Adressen som kan brukes er: Greåkerveien 148.
Blir spennende å se hvor mange som kommer.
Hadde vært artig med tanke på været, om det kommer mange.
Kanskje vi kunne arrangert en samlet tur på svinesund f.eks.
-n
Er med på den. Samles først og er litt sosiale før vi drar til Svinesund for å handle litt. Blir vel oppløst ganske fort på Svinesund så det er greit å avslutte med handlingen. Er det ikke oppe til langt på kveld på Svinesund?
inglar wrote:
Er med på den. Samles først og er litt sosiale før vi drar til Svinesund for å handle litt. Blir vel oppløst ganske fort på Svinesund så det er greit å avslutte med handlingen. Er det ikke oppe til langt på kveld på Svinesund?
Er åpent til minst 20:00 om ikke 21:00.
Men så sent blir vel uaktuelt for de fleste uansett
inglar wrote:
-n
Hvordan er det med kø nedover de foskjellige dagene? Er vel mange som handler i Sverige.
inglar wrote:
-n
Hvordan er det med kø nedover de foskjellige dagene? Er vel mange som handler i Sverige.
Hadde jo også vært en mulighet å dra litt tidligere for de som ville handle
litt på Svinesund, og tatt en "storsamling" f.eks. kl.1500 i området Greåker/Østfoldhallen.
Vet ikke om alle er int. i å dra til Svinesund og handle.
Hehe, nei det er ikke kjempemorsomt å handle på Svinesund, men greit å gjøre når jeg først er der nede. Vil nok dra til svinesund etter treffet uansett. Fint å slippe og ha kjøtt o.l. ligge for lenge i en lettere varm bil.
inglar wrote:Hehe, nei det er ikke kjempemorsomt å handle på Svinesund, men greit å gjøre når jeg først er der nede. Vil nok dra til svinesund etter treffet uansett. Fint å slippe og ha kjøtt o.l. ligge for lenge i en lettere varm bil.
14:00 høres bra ut, så kan jo de som evt. vil komme litt senere.
Regner med at det blir rimelig relaxed stemning