Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Moro med bilder. Fint at trådeier godtar litt kupping
Endelig en styling som forbedrer utseendet på bilen. I alle fall litt. Fjerner den pregøse snuta en mx5 uten skilt forran kan ha.
Men serveringsbrettet bakpå kunne han ha latt bli på kjøkkenet hjemme.
(Ja jeg vet at jeg banner i kirka, særlig siden jeg er originalfreak)
Thorvald
Classic red Miata 1989 prod. juni 89 -
'A' package
Rød, original hardtop.
185/60x14 på BBS-sommer og sjøstjerner-vinter
- originalt kort tonneau cover
arildh wrote:
Tipper det er Erik som skal ha de på LE'n sin.
Nei ærlig talt
To air-dam og en spoiler får holde ......
Erik
MX-5 1990, Rudolf
Mazdaspeed Miata 2005, Chili
Fiat 2300 S Coupe, Ghia
Vignale Samantha 1969, Samantha
Lancia Beta Montecarlo 1975, Martin
Lancia Beta Montecarlo 1977
Lancia Beta 2000 HPE 1978
Bertone X1/9 1982, Bertil
Volvo P1800 1961 (Bygget av Jensen i England)
X Miata 1993 LE, Leopold
X Miata 1995 R-package
Åååå.... den på fjerde bildet der var lekker synes jeg. Ren og pen og moderat og med pene retro felger. Lekkert.
Den røde under hadde noen grusomme felger IMHO.
'92 NA 1,6 BRG "Schnell" FM Understell/1,8 bremser/JR CAI & Grenrør/Torsen 4,3:1/Advan AD08R
'16 CX-5 AWD 2,5 "Rasjonell"
uggla wrote:Åååå.... den på fjerde bildet der var lekker synes jeg. Ren og pen og moderat og med pene retro felger. Lekkert.
Den røde under hadde noen grusomme felger IMHO.
Denne du tenkte på, samme felgene som eg ville ha, og med samme frontlippe, noe så enkelt kan bli så bra, ikke skamsenket heller, garage vary styling vurderes solgt igjen,,
Dette er vel Lotus Elan kit skulle jeg tippe. Ser veldig lik ut som Elan. Artig, med tanke på at nettop Lotus Elan var hovedinspirasjonen da Mazda designet mx5
Ser forøvrig at den har gull-chaparral felger....najs (jeg venter forstatt på at produsenten skal få ut fingeren og produsere opp et nytt lager med classic silver) vente vente....
89-Miata 1,6/RB-header/RB-Dual Exhaust catback/JR-cai/FCM understell /
FM swaybars/1,8-bremser/Rota RB 15x7-et35